تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس به خدا و روزقيامت ايمان دارد،بايد ميهمانش راگرامى دارد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799030133




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازیگری با هزار چهره در سایت‌های همسریابی+ عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
بازیگری با هزار چهره در سایت‌های همسریابی+ عکس کارآگاهان دریافتند «محمدرضا» در شگردی تازه در سایت‌های همسریابی به کمین می‌نشیند و با اسامی دروغین «کسری سعادت»، «علیرضا علیپور» و «رضا سعیدی»، از طعمه‌هایش خواستگاری کرده سپس به فریب‌های میلیونی آنان دست می‌زد

وقتی شنید یک خلبان در دنیای مجازی از وی خواستگاری کرده است پا روی ابرها گذاشت، یک گام بیشتر با خوشبختی فاصله‌ای نبود و با هیجان زیاد برای دیدار با این مرد ثانیه‌شماری می‌کرد.
 زنان جوان زیادی در سایت‌های همسریابی در دام مردی هزارچهره افتادند و پلیس با پرونده‌های مشابهی روبه‌رو شد که قربانیان زنان ساده‌لوحی بودند که با یک خلبان و وکیل آشنا شده‌اند؛ مرد شیاد پس‌از آشنایی به بهانه سرمایه‌گذاری از آن‌ها پول دریافت می‌کرد.
اخاذی میلیونی خلبان قلابی از دختران در سایت‌های همسریابی
زنان فریب‌خورده وقتی در دادسرای ناحیه 4 تهران به طرح شکایت پرداختند با دستور بازپرس در برابر تیمی از پایگاه 4 پلیس آگاهی ایستادند و از داستان عجیب خود پرده برداشتند.زنان جوان ادعا کردند مردی به بهانه ازدواج و از طریق سایت‌های همسریابی با آن‌ها آشنا شده و پس از جلب اعتماد، به بهانه‌های مختلف سرمایه گذاری ازجمله «پیش خرید خانه» اقدام به دریافت پول‌های میلیونی از آن‌ها کرده و پس از گرفتن پول متواری شده است.یکی از این زنان گفت: «مدتی پیش در یکی از سایت‌های همسریابی با مردی به‌نام «کسری» آشنا شدم، او خودش را مهندس هوافضا و خلبان معرفی کرد و با چرب‌زبانی توانست اعتمادم را جلب کند، به‌خاطر همین شماره تماسم را به او دادم تا با هم آشنا شویم.مدتی پس از آن، کسری با من تماس گرفت و قرار ملاقات گذاشت بعد از اینکه چند بار همدیگر را دیدیم، کسری برای خواستگاری به خانواده‌ام مراجعه کرد و آن‌ها نیز باور کردند که او واقعاً خلبان است و برای همین با ازدواجمان موافقت کردند. در آن زمان تصور می‌کردم در کنار کسری خوشبخت خواهم شد غافل از اینکه او یک کلاهبردار بود. این مرد چند روز بعد از خواستگاری با من تماس گرفت و مدعی شد از طرف محل کارش خانه‌هایی با قیمت ارزان در اختیارشان قرار داده‌اند که اگر بخواهم می‌توانم با پیش خرید یکی از آن‌ها اقدام به سرمایه‌گذاری کنم.آن‌روز وسوسه شدم که یکی از واحدها را بخرم و قرار شد در مرحله نخست 7 میلیون تومان پرداخت کنم تا کسری کارهای اداری پیش‌خرید آپارتمان را انجام دهد، بعد از پرداخت پول بود که ناگهان کسری به طرز عجیبی ناپدید شد و دیگر پاسخگوی تماس‌های من نشد. وقتی به محل کارش رفتم، فهمیدم که هیچ‌کس در آنجا کسری را نمی‌شناسد پس فهمیدم فریب یک کلاهبردار را خورده‌ام.زن دیگری نیز گفت: از ابتدای سال 90 و از طریق سایت همسریابی با کسری آشنا شدم که خود را وکیل معرفی کرد و درخواست آشنایی و ازدواج با مرا داد.من با خانواده‌ام در این مورد صحبت کرده و پدرم از کسری و نشانی‌هایی که داده بود تحقیق کرد اما به جایی نرسید. بعد از دو ماه کسری ادعا کرد در یکی از ارگان‌های مهم دولتی کار می‌کند و از من که فریب چرب زبانی‌‌هایش را خورده بودم به بهانه‌های مختلف پول گرفت و من که در آرزوی ازدواج با وی بودم پیشنهادهایش را چشم و گوش بسته می‌پذیرفتم اما پس از گذشت مدتی، کسری رفتارش را تغییر داد و با تهدید من دست به باجگیری زد و عجیب اینکه همیشه هدف خود را ازدواج می‌دانست و می‌گفت حتماً باید با من ازدواج کند و حتی اگر خواستگار داشته باشم، آن خواستگار را خواهد کشت. کسری توانست 18 میلیون تومان از من اخاذی کند.کارآگاهان با توجه به شگرد مرد هزارچهره دریافتند که وی یک مجرم حرفه‌ای است و همین نتیجه کافی بود تا به ردیابی‌هایی در بانک اطلاعاتی مجرمان قدیمی دست بزنند و خیلی زود خلبان قدیمی را که «محمدرضا» نام واقعی‌اش بود و 43 سال سن داشت شناسایی کردند.آلبوم مجرمان نشان می‌داد «محمدرضا. ی» از سال 1370تاکنون، 11 بار با جرایم جعل  عناوین، خیانت در امانت، جعل مدارک شناسایی، سرقت، کلاهبرداری، استفاده از اسناد جعل، غصب عناوین دولتی، فریب در ازدواج و باجگیری دستگیر شده و بارها پشت میله‌های زندان افتاده است.
کارآگاهان دریافتند «محمدرضا» در شگردی تازه در سایت‌های همسریابی به کمین می‌نشیند و با اسامی دروغین  «کسری سعادت»، «علیرضا علیپور» و «رضا سعیدی»، از طعمه‌هایش خواستگاری کرده سپس به فریب‌های میلیونی آنان دست می‌زد.تیم پلیسی به تجسس‌های ویژه‌ای پرداخت تا اینکه پاتوق خلبان قلابی را در پارک الغدیر یافت‌آباد ردیابی و وی را در عملیات غافلگیرانه‌ بازداشت کرد.این تبهکار ابتدا سعی کرد خود را بی‌گناه ‌نشان دهد اما وقتی پیش روی زنان فریب خورده ایستاد و مدارک اینترنتی مبنی بر حضور وی در سایت همسریابی و‌آشنایی با طعمه‌هایش را دید چاره‌ای جز اعتراف ندید و گفت: در سایت‌های همسریابی سراغ زنان جوان می‌رفتم و با چرب‌زبانی و دلسوزی با آن‌ها آشنا و با خونسردی به خانواده‌هایشان نزدیک می‌شدم تا به کلاهبرداری دست بزنم.
بنابر این گزارش، تجسس‌ها برای افشای دیگر اقدامات تبهکارانه مرد هزار چهره ادامه دارد و زنان جوانی که با این روش فریب خورده‌اند می‌توانند به پایگاه‌4 پلیس آگاهی تهران مراجعه کنند.
ایرانمطالب مرتبط:حادثه در پی آشنایی در سایت همسریابیسایت‌های همسریابی نیازمند اعتماد عمومی استجزییات هولناک اخاذی از زنان در تانگواخاذی دختر جوان با استفاده از تصاویر خصوصی جراح زیباییاخاذی از دختر 17 ساله با تهیه فیلم کثیفخواستگار قلابي اول سرقت مي‌كرد بعد اخاذيزن نقشه مي‌كشيد،شوهر اخاذي


شنبه 1 شهریور 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن