تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 1 خرداد 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):همیشه جاهل یا افراط گر و تجاوزکار و یا کندرو و تفریط کننده است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

سرور اختصاصی ایران

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

پراپ فرم رابین سود

سایت نوید

کود مایع

سایت نوید

Future Innovate Tech

باند اکتیو

بلیط هواپیما

بلیط هواپیما

صمغ های دارویی

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799955681




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قلعه‌نويي: از تغييرات در خط دفاعي راضي هستيم/ استقلال يک تيم است و من کمترين نقش را دارم


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۳:۳۴ب.ظ)
هواداران بدون شک قدردان زحمات رحمتي هستند قلعه‌نويي: از تغييرات در خط دفاعي راضي هستيم/ استقلال يک تيم است و من کمترين نقش را دارم سرمربي تيم فوتبال استقلال گفت: مي دانم که فردا هواداران رحمتي را تشويق خواهند کرد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، امير قلعه نويي، سرمربي تيم استقلال در نشست خبري پيش از بازي با پيکان اظهار داشت: در ابتدا جا دارد دو تبريک يکي به مناسب روز پزشک و به خصوص به کادر پزشکي استقلال داشته باشم. جماعتي زحمتکش که زحمات زيادي مي کشند که جاي تقدير و تشکر دارد و واقعا مي بينم زمان هايي بوده که پزشک مربوطه هزينه هاي عمل خود را نگرفته اند. از سوي ديگر به دکتر سميعي و پروفسور خدادوست نيز تبريک مي گويم که کلينيک چشم پزشکي را در شيراز به صورت رايگان تاسيس کردند.
وي در ادامه به شرايط استقلال در بازي فردا با پيکان پرداخت و گفت: جا دارد ابتدا از منصور ابراهيم زاده بگويم که مربي بزرگ و خوش اخلاق و فني است. هرچند سال گذشته نتوانست نتايج خوبي بگيرد ولي بدون شک هرکجا که مشغول به کار بوده فوتبال را به صورت علمي دنبال کرده است. بازي فردا هم دو بخش دارد که بازي سختي است و بخش دوم نيز تقابل مربياني است که فوتبال زيبا بازي مي کند. ما فيلم بازي با گسترش فولاد را آناليز کرديم و خوشحال هستم که در حال حاضر تيم ما روحيه خوبي پيدا کرده و تا دقايق آخر فعل خواستن در وجود بازيکنان هست.
قلعه نويي در مواجهه با سوالي که مربوط به تعريف ابراهيم زاده از وي بود و عملکرد موفق استقلال را مرهون مربيگري او مي دانست، تصريح کرد: آقاي ابراهيم زاده از همکاران و دوستان خوب ما است و بعد از اينکه از تيم ملي جدا شديم هم با هم در ارتباط هستيم. اين موضوع از زيبايي هاي فوتبال است و ايشان به من لطف دارند اما تا همين حالا هم که موفق بوديم من قلعه نويي کمترين نقش را داشتم اما واقعيت اين است که استقلال يک تيم است.
سرمربي استقلال در خصوص قرعه کشي جام حذفي و گروه بندي آن گفت: خودتان مي گوييد مسابقات قرعه کشي شده ولي ما برنامه داريم و حتي نبايد تيم هاي دسته اول را دست کم بگيريم. بازي ها به هم نزديک است و شايد اسم تيم ها با هم تفاوت کند اما بعد از اين ۴ هفته اي که از ليگ برتر گذشته تيم ها خيلي به هم نزديک شده اند. ديديد که ما مقابل سايپا بازي کرديم اما نزديک برنده هم نباشيم و درست مثل بازي با سپاهان که مي توانستيم برنده باشيم. ما به همه تيم ها احترام مي گذاريم و نبايد کسي را دست کم بگيريم.
قلعه نويي در مورد محرومان تيم فوتبال استقلال گفت: محروم نداريم اما صادقي و عمران زاده تا دو هفته ديگر به تيم ما اضافه مي شوند.
سرمربي استقلال در پاسخ به اين سوال که آيا به آينده استقلال اميدوار هستيد؟ ادامه داد: من در پاسخ سوال شما سوال مي پرسم آيا ما با تيم سال قبل تفاوت کرده ايم؟ اگر اين اتفاق افتاده به اين دليل بوده که تغييرات ما جواب داده است. ما در اکثر بازي ها بيشتر از ۹ کرنر زده ايم و تنها در اشتباهات فردي ضرر کرده ايم. هفته به هفته مشکلات ما کمتر خواهد شد و جلو خواهيم رفت.
سرمربي استقلال در خصوص تقابل مهدي رحمتي و ساموئل با اين تيم گفت: آنها امروز بازيکنان پيکان هستند و طبيعتا با تمام وجود براي پيکان تلاش مي کنند. اين دو براي استقلال زحمات زيادي کشيدند و رحمتي و ساموئل و حتي رحمتي زمانش بيشتر بوده براي استقلال زحمت کشيده ولي حالا بازيکن پيکان است و مي دانم هواداران او ار تشويق مي کنند چون براي تيم زحمت کشيده است.
وي در پايان در پاسخ به سوال خبرنگار خبرگزاري موج مبني بر اينکه آيا از تغييرات دفاعي انجام شده در بازي قبلي استقلال مقابل سايپا راضي هستيد، اظهار داشت: بدون شک راضي هستيم. شما ديديد در بازي هاي قبلي محسن فروزان چندين و چند موقعيت روي دروازه اش بود اما در اين بازي کمترين فشار را تحمل کرد. ما بيشتر به فکر حمله هستيم و به نتيجه رسيديم که بهترين دفاع حمله است و در اين مورد ابزارهاي کافي را هم در اختيار داريم. با اين حال شايد برخي مواقع دفاع ما آسيب پذير باشد اما تغييرات ما همگي مفيد بود.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن