تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):هر که می خواهد که قویترین مردم باشد بر خدا توکل نماید .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819048383




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

توزیع مواد غذایی و وسایل سرگرم کننده در مناطق زلزله زده مورموری


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > ایلام
توزیع مواد غذایی و وسایل سرگرم کننده در مناطق زلزله زده مورموری
ایلام - خبرگزاری مهر: اداره کل بهزیستی استان ایلام اقدام به توزیع مواد غذایی و وسایل سرگرم کننده بین مردم و کودکان مناطق زلزله کرده است.



به گزارش خبرنگار مهر، احمد شوهانی نماینده مردم ایلام در مجلس صبح شنبه در بازدید از مناطق زلزله زده آبدانان گفت: تمامی مسئولان در سطوح مختلف بسیج شدند تا مشکلات مردم را برطرف کنند.

شوهانی در ادامه توجه به تاسیسات زیربنایی در منطقه را خواستار شد و افزود: نمایندگاندر مجلس شورای اسلامی توجه ویژه ای برای حل مشکلات آنها دارند . وی در ادامه از مسکن مهر، ساختمان مخابرات و برخی مناطق شهری بازدید کرد.

توزیع مواد غذایی بین مددجویان بهزیستی

معاون پشتیبانی سازمان بهزیستی کشور در بازدید از مناطق زلزله زده آبدانان گفت: برای دلجویی از خانواده های معلولین زلزله زده برای هر فرد معلول سبد غذایی به مبلغ دو میلیون ریال بین مناطق زلزله زده توزیع شده است.

وی همچنین از اعزام گروه کارشناس برای برآورد خسارت به منازل مددجویان آبدانانی خبر داد.

بیمه ها مکلف به پرداخت خسارت

دبیرکارگروه بیمه و بازسازی و تامین ماشین آلات وزارت کشور در بازدید از مناطق زلزله زده دهلران گفت: کارگروه بیمه نیازمندیهای مردم در مناطق زلزله زده را در سریعترین زمان ممکن پایش می کند.

مجید عبدالهی افزود: بیمه ها مکلفند با ارائه بیمه نامه های معتبر از سوی خسارت دیدگان زلزله نسبت به پرداخت هزینه های آنها اقدام کنند. توزریع ۳۰۰ بسته وسایل سرگرمی و نقاشی بین کودکان مناطق زلزله زده

معاون اجتماعی بهزیستی ایلام از توزیع ۳۰۰بسته وسایل سرگرمی و نقاشی بین کودکان مناطق زلزله زده شهرستانهای آبدانان و دهلران خبر داد.

نسرین شهبازی اظهار کرد: این بسته ها شامل دفتر نقاشی، مداد رنگی و ماژیک بوده که با همکاری کانون همیاری مهدهای کودک استان و مهد کودک بام به منظور سرگرمی و کاهش اضطراب آنان توسط مددکاران و روانشناسان اورژانس اجتماعی توزیع شده است.

وی ادامه داد: همچنین در حین پخش این وسایل آموزشهای لازم نیز به والدین کودکان ارائه شده است.

وی با اشاره به ضرورت بازگشت روحیه شاداب و بانشاط به کودکان مناطق زلزله زده آبدانان و دهلران تاکید کرد : کودکان مناطق زلزله زده مورموری، آبدانان و دهلران دچار اضطراب شدید بوده و باید روحیه آنان تقویت شود.

استان ایلام از دوشنبه هفته جاری در شرایط و وضعیت بی سابقه ای به کانون اصلی زمین لرزه در کشور تبدیل شده است. لزوم خدمات رسانی بیشتر به مردم نماینده مردم ایلام در مجلس خبرنگاران رهبری گفت: خدمات رسانی به مردم زلزله زده ایلام بیشتر شود. آیت الله سید مجتبی طاهری نماینده مردم استان صبح شنبه در مورموری رسیدگی به مشکلات مردم را مناسب ارزیابی کرد و گفت : حضور اولیه مسئولین در همه سطوح و همه بخش های دستگاه های خدمتگزار خوب ارزیابی می شود. آیت الله طاهری افزود: برای تداوم آن نیاز به کار جدید است مانند امکاناتی نظیر چادر و چیزهایی که مردم برای تامین امنیت خود به آن احتیاج دارند. وی اضافه کرد: در روستاها اگر آب در جایی قطع شده باید آب آشامیدنی آماده به آنها داده شود. آیت الله طاهری تصریح کرد: مردم بابت مایحتاج خود هیچ هراس و احساس کمبودی نکنند همه موادی که احتیاج دارند اعم از آب، چادر و غذا فراوان است و هیچ جای نگرانی نیست.


۱۳۹۳/۶/۱ - ۱۰:۵۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن