تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):فرزندان خود را به كسب سه خصلت تربيت كنيد: دوستى پيامبرتان و دوستى خاندانش و قرائت ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819561651




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بهره مندي 700 مددجوي کميته امداد بناب از کلاس هاي آموزشي فني و حرفه اي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۱ شهريور ۱۳۹۳ (۱۰:۱۷ق.ظ)
بهره مندي 700 مددجوي کميته امداد بناب از کلاس هاي آموزشي فني و حرفه اي مدير کميته امداد امام خميني (ره) شهرستان بناب گفت: 700 مددجوي کميته امداد بناب از کلاس هاي آموزشي فني و حرفه اي بهره مند خواهند شد و براي اين منظور 30 ميليون تومان هزينه شده است.
به گزارش خبرگزاري موج، رشيد سليماني هدف از برگزاري کلاس هاي آموزشي را حفظ کرامت مددجويان، بهبود زندگي و ايجاد درآمد پايدار براي خانوارهاي تحت پوشش ذکر کرد و افزود: به غير از افراد بزرگسال و بدون شغل، دانش آموزان مقطع دبيرستان نيز مي توانند در اين کلاس ها شرکت کرده و در کنار تحصيل به حرفه آموزي هم بپردازند.
وي با بيان اينکه 7 هزار نفر تحت حمايت کميته امداد بناب قرار دارند تصريح کرد: افراد زيادي آمادگي خود را براي شرکت در اين کلاس ها اعلام کرده اند که اين موضوع گام مؤثري براي صاحب شغل شدن مددجويان است.
مدير کميته امداد بناب اظهار داشت: هم اکنون 500 دختر دم بخت زير پوشش اين نهاد در آستانه ازدواج قرار دارند که بعلت مشکلات مالي قادر به تهيه جهيزيه نيستند.
وي از مؤسسات خيريه خواست در ارائه جهيزيه به افراد نيازمند با اين نهاد همکاري نمايند.
سليماني با اشاره به تفاهم نامه اين اداره با مراکز فني حرفه اي شهرستان اظهار داشت: اين کلاس ها بيشتر در زمينه هاي قالي بافي، خياطي و حرفي که از بازار کار مناسبي برخوردار مي باشند، برگزار مي شوند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 49]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن