تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 28 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):كار خير و صدقه، فقر را مى‏بَرند، بر عمر مى‏افزايند و هفتاد مرگ بد را از صاحب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816465985




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
archive  refresh

درخواست توضیح چند عبارت در vray -


واضح آرشیو وب فارسی:سایت ریسک: درخواست توضیح چند عبارت در vray hamid-xp 03 شهريور 1388, 09:29با سلام و درود :rose: من دارم کتاب vray the complete guide رو مطالعه می کنم ، چند تا عبارت هست که فکر می کنم مفهومش رو اونجور که باید درک نکردم. می خواستم خواهش کنم اگه می دونید تو چند خط اینا رو برام توضیح بدید : sample global illumination : GI Bounce روش RADIOSITY INTERPOLATION SAMPLE و سوال آخر اینکه ، وقتی در IM داریم SAMPLE را را تست می کنیم با فعال کردن گزینه SHOW CALC PHASE این نقاط سیاه و سفید که معمولا گوشه های کار سفید تر از سطوح هست ، چطور می تونه ما رو راهنمایی کنه که توزیع سمپل ها رو با عدد مناسب در پارامترها برای رندر بهتر تنظیم کنیم؟ لطفا اگه می تونید راهنمایی کنید . -------------------------------------------------------------------- ---------------------------------------------------------------------------------- سرتون رو درد آوردم ، ببخشید . منتظر راهنمایی شما هستم .:rose: MEMAR_1384 03 شهريور 1388, 16:33چی همه سوالی داری داداش . یکی یکی بپرس من که گیج شدم .:-? hamid-xp 04 شهريور 1388, 07:58خوب هر کدوم رو میدونید جواب بدید :) ali_tavanaie 04 شهريور 1388, 15:52sample یعنی نمونه ، یعنی تقریبهایی که برای روشنایی و رنگ هر نقطه بدست اومده ، با کمک این sample ها وی ری رندر نهایی رو میسازه global illumination یعنی روشنایی سراسری ، به اصطلاح همون تقریبهای روشنایی میشه فکر کنم : GI مخفف گزینه قبله Bounce یه جورایی عنی بازتاب ، البته فکر کنم برای عبور از جسم هم استاده میشه ، مثلاً 10 bounce یعنی نور شما 10 بار به اجسام مختلف میخوره ، (عبور کرده ،یا منعکس شده) RADIOSITY روش قدیمیه مکس برای محاسبات روشنایی هست فکر کنم INTERPOLATION SAMPLE یعنی همون نمونه های بالا ، البته از نوع تقریب زده شده ، interpolation در ریاضی یعنی دو نقطه از یک نمودار رو داری ، یک نقطه بینشون رو بر حسب اون دو نقطه تقریب می زنی. امیدوارم اشتباه نکرده باشم.




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: سایت ریسک]
[مشاهده در: www.ri3k.eu]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 512]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن