تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):به وسيله من هشدار داده شديد و به وسيله على عليه ‏السلام هدايت مى‏يابيد و به وسي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819533793




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

فروزان: با نقدها هيچ مشکلي ندارم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: فروزان: با نقدها هيچ مشکلي ندارم
فروزان گفت: به هواداران خونگرم و عزيز استقلال اين قول را مي‌دهم که دومين کلين شيت‌ام را از بازي با پيکان استارت بزنم و به آن استمرار ببخشم.

 گلر شماره يک استقلال در گفتگو با "ورزش سه"، در مورد پيروزي تيمش مقابل سايپاي البرز گفت: همه از اين پيروزي خوشحاليم. سه امتياز با ارزشي بود که مطمئنا براي استقلال در آينده مي تواند امتياز طلايي محسوب شود. درست است که در ابتداي فصل قرار داريم اما همين امتيازات در پايان فصل نقش اساسي در سرنوشت تيم دارند.

محسن فروزان در مورد نقش مصدوميت بازيکنان اصلي خط دفاعي استقلال در باز شدن دروازه اين تيم گفت: مطمئنا اگر با نگاه کارشناسانه به نتايج استقلال دقت کنيد به اين نتيجه خواهيد رسيد که دست کادرفني استقلال براي چينش بازيکنان در خط دفاعي کاملا بسته است. مصدوميت بازيکنان باعث شده است بيشتر بازيکنان در پست اصلي خود به ميدان نروند و اين شرايط را برايم چندين برابر سخت کرده است.

خوردن 6 گل در 4 بازي از ليگ برتر خيلي‌ها را نگران کرده که شايد ادامه اين روند استقلال را در بازي‌هاي حساس با چالش مواجه کند. گلر استقلال با رد اين ادعا مدعي شده فرصت هاي زيادي را نيز دفع کرده و مانع از باز شدن بيشتر از اين دروازه استقلال شده است: اينجا استقلال است و کسي نميخواهد شکست يا گل خوردن آن را شاهد باشد. هيچ کس به اندازه من از گل خوردن متنفر نيست اما در بازي‌هاي گذشته اتفاقاتي اعم از اشتباهات داوري يا ... باعث شد تا شرايط آنطور که دلخواهم است پيش نرود.

وقتي گلري در سطح دروازه استقلال به ميدان مي‌رود خيلي‌ها انتظار دارند او در بيشتر بازي‌ها کلين شيت کند. فروزان در بازي‌هاي گذشته فقط يک بار طعم آن را با پيراهن استقلال چشيده:  تلاشم روي گل نخوردن و کلين شيت است. از همين امروز به هواداران خونگرم و عزيز استقلال اين قول را مي‌دهم که دومين کلين شيت‌ام را از همين بازي استارت بزنم و به آن استمرار ببخشم. در بازي‌هاي قبلي شرايط سختي را پشت سر گذاشتم و در حال حاضر شرايط خوبي دارم و مطمئنا تمام توانم را براي موفقيت استقلال و سربلندي هواداران به کار خواهم بست.

بازي با پيکان به نوعي تقابل مهدي رحمتي و استقلال خواهد بود. فروزان که نميخواهد به بحث‌هاي حاشيه اي درباره اين بازي بپردازد درباره بازي اين هفته شان مقابل  خودروسازان گفت: تمرکزم روي کار خودم و موفقيت استقلال است. براي من به شخصه فرقي نمي کند مقابل چه تيمي قرار ميگيريم. دلم ميخواهد استقلال موفق باشد و نتيجه نهايي به نفع تيم ما باشد. من هم تمام تلاشم را خواهم کرد تا سهمي در اين موفقيت داشته باشم. هميشه دوست داشتم بهترين عملکردم را داشته باشم و همانطور که گفتم بر شدت تمرينات و تمرکزم روي بازي افزوده ام تا ان‌شااله با دعاي هواداران موفق شوم.

فروزان با اشاره به نقدهايي که اين روزها درباره عملکردش درون دروازه استقلال مي شود گفت: هيچ مشکلي با نقد ندارم و از نقطه نظرات تمام دوستان براي بهتر شدن عملکردم استفاده مي کنم. مطمئنا همه کساني که نقد مي کنند دوست دارند من عملکرد مناسبي داشته باشم. اينجا از پيشکسوتان استقلال که با نظرات‌شان مرا مورد لطف قرار داده‌اند تشکر مي‌کنم و اميدوارم بتوانم جواب محبت‌شان را بدهم.

فروزان با اشاره به اينکه مشکلات دفاعي باعث شده تا هر بازي موقعيت هاي فراواني روي دروازه اين تيم خلق شود اعلام کرد: همانطور که مي بينيد در هر بازي حداقل 4-5 موقعيت گل صد در صد روي دروازه‌مان به وجود مي‌آيد که اين مسئله کار هر دروازه‌باني را سخت مي‌کند. 

فروزان با دلخوري از اين مساله که نبايد گل‌هاي خورده استقلال را با عملکرد او سنجيد گفت: متاسفانه عملکرد گلرها با توجه به گل خورده‌شان سنجيده مي‌شود که اين به نظرم عادلانه نيست. اگر توجه کنيد در هر بازي بيش از 2-3 موقعيت جدي روي دروازه را دفع مي‌کنم و در برخي صحنه واقعا کاري از دستم من که نه حتي دروازه‌بانان بزرگ دنيا هم برنمي‌آيد. اما قول مي‌دهم از امروز چيزي فراتر از فروزان هميشگي شاهد باشند و براي موفقيت استقلال هر کاري خواهد کرد.

در حالي که فروزان چهارمين بازي‌اش را با پيراهن استقلال پشت سر گذاشته اما از نظر محبوبيت جايگاه بسيار خوبي بين هواداران اين تيم پيدا کرده است: با ارزش‌ترين چيز در زندگي‌‌ام هواداران استقلال هستند و براي شادي آنها که کمترين چيزي است که ميتوانم به آنها هديه دهم. ممنونم که مرا مورد لطف و حمايت خود قرار داده‌اند. از تمام هواداران استقلال بابت حمايت خالصانه‌شان تشکر مي‌کنم و اميدوارم با استمرار اين حمايت از من و استقلال به خواسته‌شان که قهرماني است برسيم.


محسن فروزاناستقلال تهرانليگ برتر

1393/05/31 15:48  تعداد بازدید: 3,824





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 38]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن