تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):برترین عبادت مداومت نمودن بر تفکر درباره خداوند و قدرت اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819027818




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پيام اله وردي به مايلي کهن


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: پيام اله وردي به مايلي کهن
جدال لفظي مايلي‌کهن و جواد اله وردي در رسانه ها ظاهرا تمام شدني نيست.

به گزارش "ورزش سه"، مایلی‌کهن که روز گذشته اله وردی را به دود کردن پول هایش متهم ساخته بود وقتی با پاسخ اله وردی مواجه شد که من کریم شیره ای ام اما حق الناس گردن کسی ندارم، حالا از در دیگری وارد شده و می‌ گوید وقتی پرسپولیس 6 ـ صفر تاج را برد اله وردی بازیکن تاج بود. حالا نوبت پاسخگویی جواد اله وردی است.

او می‌ گوید: بله من بازیکن تاج بودم اما خودم به پرسپولیس رفتم چون بعد از باخت 6 ـ صفر به تاج مقابل فرمانده ژاندامری کشور ایستادم، کسی که آجودان شاه بود آن وقت ها کدامیک از این آقایان جرات داشت جلوی یک گروهبان ارتش نفس بکشد. خسروانی که سپهبد بود و جای خودش را دارد.

اله وردی ادامه می‌ دهد: این داستان را هزار بار تکرار کرده ام، در آن روز پرسپولیس 6 ـ صفر تاج را برد آنها که این بازی در یادشان هست می‌ داند از 6 گل، 4گل از راه دور به ثمر رسید و توپ اصلا وارد 18 قدم نشد. آنهایی که در مورد این بازی دروغ می‌ گویند از بی اطلاعی دیگران سوءاستفاده می‌ کنند و تقصیر خود را به گردن دیگران می‌ اندازند در حالی که شیر مادر حسن روشن حلالش که گفت اگر این بازی تا صبح ادامه پیدا می‌ کرد پرسپولیس به تاج تا صبح گل می‌ زد.

جواد اله وردی که از حرف های روزهای اخیر مایلی‌کهن به شدت ناراحت بود می‌ گفت: ایشان گفته من پیشکسوت پرسپولیس نیستم، روزی که به پرسپولیس آمده بود و خجالت می‌ کشید حتی به ما سلام کند دستش را گرفتیم و به او محبت کردیم و او را جزو خودمان حساب کردیم تا در واقع یک بچه را احترام کنیم و در جمع خودمان پذیرا باشیم. اگر می‌ دانستیم چنین کسی بعدها ما را پیشکسوت پرسپولیس نمی‌ داند شاید رفتار دیگری با او می‌ کردیم.

اله وردی ادامه می‌ دهد: با این حرف ها این آقا جرم خودش را سنگین می‌ کند من که تا آخر عمر او را ول نمی‌ کنم اما نه اینکه مثل علی دایی شکایت کنم. نه، شکایت هم وقت خودش را دارد در شرایط حال حاضر بلدم جواب او را چطور بدهم، اگر او حرف زدن بلد است من صدبرابر بلدم. اگر او می‌ داند من و امثال من دیروز چه کرده ایم ما خودمان ادعا می‌ کنیم کارهای زیادی کرده ایم، اما کسانی که دلشان با عملشان یکی نیست با ما فرق می‌ کنند و قطعا برای مردم هم جذابیت خواهد داشت که بدانند این دسته آدم های ویژه چه کاره بودند و چکار کرده اند و چه؟ از دیروز تا امروز چقدر فرق کرده اند.

اله وردی در پایان می‌ افزاید: این آقا به همه چیز این فوتبال کار دارد بعد هم می‌ گوید نظر من این است، ما در بین این همه بحث یک بار نظر خودمان را گفتیم و به پرقبای ایشان برخورد. پیام من به ایشان این است که یکبار هم بیاید و خودش را جای همه عالم و آدمی بگذارد که در موردشان حرف می‌ زند!


جواد اله ورديپيشکسوت ايران

1393/05/30 17:03  تعداد بازدید: 1,886





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن