تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام موسی کاظم (ع):بهترین عبادت بعد از شناختن خداوند،‌ انتظار فرج و گشایش است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819090612




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

اتوبوسي براي عاشقان بدنسازي +عکس


واضح آرشیو وب فارسی:نیک صالحی:
اتوبوسي براي عاشقان بدنسازي +عکس "ادام زيکرمن" براي کساني که بهانه هاي اينچنيني مي آورند يک ايده بسيار جالب دارد. او اتوبوسي را درست کرده است که درون آن به جاي صندلي، وسايل بدنسازي قرار گرفته است تا مسافران در طول مسير بيکار نباشند و کمي ورزش کنند.

عده اي هستند که از کمبود زمان براي ورزش انتقاد دارند و شکم هاي بزرگ و بدن هاي خارج فرم خود را بيشتر تقصير نبود زمان مي اندازند. اين افراد با توجه به کار زياد نمي توانند درکلاس هاي بدنسازي شرکت کنند."ادام زيکرمن" براي کساني که بهانه هاي اينچنيني مي آورند يک ايده بسيار جالب دارد. او اتوبوسي را درست کرده است که درون آن به جاي صندلي، وسايل بدنسازي قرار گرفته است تا مسافران در طول مسير بيکار نباشند و کمي ورزش کنند.
اتوبوسي براي عاشقان بدنسازي
اين مرد که صاحب سالن هاي بدنسازي زنجيره اي است با توجه به درخواست بسياري از مشتريان براي پيدا کردن راه حلي براي ورزش در زمان هاي کوتاه اين اتوبوس را آماده کرده است و ايده آن را از رستوران هاي اتوبوسي برداشته است.
 اتوبوسي براي عاشقان بدنسازي
درون اين اتوبوس با يک سطح پارکت چوبي نرم و محکم پوشيده شده است. وسايل بدنسازي، سيستم تهويه مناسب محل تعويض لباس و يک روشويي از ديگر امکانات اين اتوبوس مخصوص ورزشکاران است.
 باشگاه خبرنگارانمطالب مرتبط:رضا صادقی در باشگاه بدنسازی در حال وزنه زدن +عکستصوير: فرهاد مجيدي در حال بدنسازيبرگزاری اولین جشنواره و مسابقه تناسب اندام و بدنسازی


پنجشنبه 30 مرداد 1393 





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: نیک صالحی]
[مشاهده در: www.niksalehi.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن