تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 11 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):زكات دانش، آموزش به كسانى كه شايسته آن‏اند و كوشش در عمل به آن است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798923652




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دو کلاهبردار اینترنتی حرفه ای در پیشوا دستگیر شدند


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > تهران سرهنگ آدینه وند در گفتگو با مهر:
دو کلاهبردار اینترنتی حرفه ای در پیشوا دستگیر شدند
پیشوا - خبرگزاری مهر: فرمانده نیروی انتظامی پیشوا از دستگیری دو کلاهبردار اینترنتی که با استفاده از کارتهای بانکی و سیم کارتهای سرقتی مردم، اقدام به سرقت می کردند خبر داد.



سرهنگ سلمان آدینه وند در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به فعالیت بی وقفه پلیس فتا برای رصد کردن جرائم اینترنتی اظهار داشت: امروز برخی سارقان و دزدان به صورت حرفه ای و با استفاده از نقشه ها و راه های گوناگون، اقدام به اخاذی و کلاهبرداری از مردم می کنند. فرمانده نیروی انتظامی شهرستان پیشوا افزود: پلیس همواره نسبت به فعالیت گروه های مشکوک و گمنام در فضای مجازی هشدار داده و برنامه های متنوعی در این زمینه تولید شده است به همین خاطر نباید شهروندان به راحتی در فضای مجازی به افراد و گروه های مشکوک اعتماد کنند. وی ادامه داد: بسیاری از شهروندان به علت ناآگاهی و عدم توجه به هشدارهای پلیس در فضای مجازی به برخی کاربران اعتماد کرده و در نتیجه اموال و دارایی های خود را از دست داده اند و قطعا پلیس برای بازگشت این اموال، کار پیچیده و سختی را پیش رو دارد. سرهنگ آدینه وند اضافه کرد: فعالیت های مستمر و پیچیده برخی سارقان و دزدان اینترنتی در سال های گذشته سبب تشکیل پلیس فتا در نیروی انتظامی شد و این پلیس در چند سال اخیر قدم های موثر و قابل توجهی برای برخورد با مجرمان برداشته است. این مسئول عنوان کرد: کار پلیس فتا از فعالیت های سخت و دشوار در حوزه نیروی انتظامی است زیرا کاری تخصصی محسوب می شود که برای شناسایی و رهگیری مجرمان و کلاهبرداران اینترنتی نیازمند مصرف کردن زمان های طولانی است. وی بیان داشت: در سطح شهرستان پیشوا نیز پلیس فتا با جدیت اقدامات گروه ها و کاربران اینترنتی که به کلاهبرداری و سرقت اموال مردم دست می برند را رصد می کند و تلاش دارد تا با مجرمان این حوزه که بعضا از دانش بالایی در فضای مجازی برخوردار هستند، برخورد قاطع را صورت دهد. آدینه وند متذکر شد: در آخرین پرونده، مأموران نیروی انتظامی پس از انجام کارهای اطلاعاتی و تحقیقاتی پیچیده، موفق شدند تا دو کلاهبردار اینترنتی که از سیم کارت ها و کارت های بانکی مسروقه مردم سوءاستفاده می کردند را دستگیر کنند. وی یادآور شد: این دو کلاهبردار اینترنتی با سوءاستفاده از کارت های بانکی و سیم کارت های مردم و با همکاری یکی از دفاتر پیشخوان دولت موفق شده بودند که درآمدهایی را به جیب زده و باعث تعجب و ناراحتی مال باختگان شوند. این مسئول گفت: پلیس پیشوا پس از جمع آوری اطلاعات لازم و آگاهی از محل اختفای این کلاهبرداران اینترنتی، در عملیات غافلگیرانه موفق به دستگیری این دو مجرم شد و پس از تکمیل پرونده، آنان را تحویل مراجع قضایی داد. آدینه وند افزود: شهروندان باید همواره در استفاده از کارت های بانکی و حضور در فضای مجازی دقت لازم را به خرج دهند و نگذارند عده ای سودجو به اهداف و مقاصد خود دست پیدا کنند به همین خاطر از مردم تقاضا می شود که هر گونه موارد مشکوک در این زمینه را پلیس 110 در میان بگذارند.


۱۳۹۳/۵/۳۰ - ۱۱:۵۷





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن