تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هرگاه رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله يكى از اصحاب خود را غمگين مى‏ديدند، با شوخى او...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815262966




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تست هوش جالب و خواندنی!


واضح آرشیو وب فارسی:جام نیوز:



تست هوش جالب و خواندنی!




به این مطلب امتیاز دهید

  سرویس کشکول جام نیوز:   شخصی در یک تست هوش در دانشگاه که جایزه یک میلیون دلاری برایش تعیین شده بود شرکت کرد ، سوالات این مسابقه هوش به شرح زیر میباشد، امیدواریم شما بتوانید به آنها پاسخ دهید :   ۱ -جنگ ۱۰۰ ساله چند سال طول کشید؟ الف-۱۱۶ سال    ب-۹۹ سال   ج-۱۰۰ سال    د- ۱۵۰ سال   آن شخص از این سوال بدون دادن جواب عبور کرد .   ۲-کلاه پانامایی در کدام کشور ساخته میشود؟ الف-برزیل    ب-شیلی    ج-پاناما    د-اکوادور   آن از دانشجویان دانشگاه برای جواب دادن کمک خواست .
۳-مردم روسیه در کدام ماه انقلاب اکتبر را جشن میگیرند؟ الف-ژانویه    ب-سپتامبر    ج-اکتبر    د-نوامبر   آن شخص از خدا کمک خواست .
۴-کدام یک از این اسامی اسم کوچک شاه جورج پنجم بود؟ الف-ادر    ب-البرت    ج-جورج    د-مانویل   آن شخص این سوال رو با پرتاب سکه جواب داد .
۵-نام اصلی جزایر قناری واقع در اقیانوس ارام از چه منبعی گرفته شده است؟ الف-قناری    ب-کانگرو    ج-توله سگ    د-موش صحرایی   آن شخص از خیر یک میلیون دلار گذشت .   اگر شما فکر میکنید که از آن شخص باهوشتر هستید و به هوش او می خندید، پس لطفا به جواب صحیح سوالات در زیر توجه کنید:
. . . . . . . . . . . ۱-  جنگ ۱۰۰ ساله( ۱۴۵۳-۱۳۳۷ میلادی) به مدت ۱۱۶ سال به درازا کشید.   ۲-  کلاه پانامایی در کشور اکوادور ساخته میشود.   ۳-  انقلاب اکتبر روسیه در ماه نوامبر جشن گرفته میشود.   ۴-  نام کوچک شاه جورج البرت بود.(در ۱۹۳۶ او نام کوچک خود را تغییر داد.)   ۵-  توله سگ. در زبان اسپانیایی INSULARIA CANARIA که در فارسی به معنی جزایر توله سگها است.  




۳۰/۰۵/۱۳۹۳ - ۰۹:۳۰




این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: جام نیوز]
[مشاهده در: www.jamnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 32]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن