تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 10 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802905928




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تفکرات داعش با مواضع آل خلیفه تفاوتی ندارد |اخبار ایران و جهان|TABNAK


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: تفکرات داعش با مواضع آل خلیفه تفاوتی ندارد
کد خبر: ۴۲۷۵۳۴
تاریخ انتشار: ۲۹ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۰۲ - 20 August 2014


رئیس مرکز حقوق بشر بحرین با تأکید بر اینکه بحرینی‌ها همچنان به مقاومت خود در برابر اقدامات سرکوبگرانه نظام ادامه می‌دهند، گفت: نظام بحرین می‌خواهد همچون عربستان دین در خدمت دولت باشد.

به گزارش (ایسنا)، نبیل رجب، رئیس مرکز حقوق بشر بحرین در مصاحبه با پایگاه خبری العهد لبنان در خصوص شکنجه‌ها در داخل زندان‌های بحرین گفت: من در مدتی که در بازداشت بودم شاهد عملیات‌ شکنجه دسته جمعی توسط نیروهای پلیس بحرین و نیروهای امنیتی خارجی بودم و دیدم که چگونه این نیروها با تمام وحشی‌گری بازداشت شدگان را مورد ضرب و شتم قرار می‌دهند.

وی افزود: دولت آل خلیفه از 100 سال پیش همواره به شکنجه، بازداشت‌های سیاسی، هتک حرمت مقدسات، سرکوب تظاهرات‌ها و سلب آزادی‌ها و سلب تابعیت اقدام کرده است. در واقع در حال حاضر درگیری‌ میان ما و مدعیان آزادی و دموکراسی همچنان ادامه دارد. هر اندازه سلاح علیه ما به کار بگیرند ما باز هم به مبارزه خود ادامه می‌دهیم.

نبیل رجب افزود: تمامی جهان می‌دانند که مردم بحرین مورد ظلم واقع شده‌اند. بیانیه‌ها و اقداماتی که از سوی مسئولان حقوق بشر صورت می‌گیرد بر کشورهای غربی تأثیر می‌گذارد اما نظام آل خلیفه همچنان به لجبازی خود ادامه می‌دهد و روش‌های خود را تغییر نمی‌دهد. همگی جهان به خوبی می‌دانند که در حال حاضر حاکمانی مستبد و ظالم و نظامی سرکوبگر در بحرین وجود دارد.

وی اظهار داشت: در حال حاضر نیروهای آل خلیفه با هدف از بین بردن مخالفان مؤسسات دینی را با این دلیل که تأثیر و نفوذ زیادی در داخل بحرین دارند، مورد هدف قرار می‌دهند. در واقع مقامات بحرینی به روش عربستان می‌خواهند دین در خدمت دولت باشد. همه‌ی این اقدامات اوضاع را پیچیده‌تر می‌کند.

نبیل رجب در خصوص سلب تابعیت مخالفان بحرینی گفت: دولت بحرین پس از اینکه به سلب تابعیت شهروندان شیعه بحرینی اقدام می‌کند آن‌ها را وا می‌دارد تا کشور را ترک و به جای دیگری مهاجرت کنند. برای همین آن‌ها نیز مجبور می‌شوند به تابعیت کشور دیگری در بیایند. در حال حاضر که بحرینی‌ها به قطر می‌روند و به تابعیت قطر درمی‌آیند منامه با این اقدام مخالفت می‌کند. این نشان می‌دهد که نظام حاکم دچار دوگانگی در معیارهاست. ما به مقاومت خود ادامه می‌دهیم اما از مناصب و کرسی‌ها دفاع نمی‌کنیم. تاریخ ثابت کرده مدافعان حقوق بشر همواره به حاشیه رانده می‌شوند.

نبیل رجب در خصوص جاسوسی نظام حاکم از جمعیت‌های سیاسی در بحرین گفت: من از این اقدام آن‌ها نمی‌ترسم اما این جاسوسی نشان می‌دهد ما با یک کشور پلیسی مواجهیم.

وی در خصوص آماده باش برخی کشورهای عربی حوزه‌ی خلیج فارس برای مقابله با گروه "دولت اسلامی" (داعش) و انتشار اخباری مبنی بر تأیید اقدامات داعش در بحرین گفت: متأسفانه کشورهایی که از تندروی در افغانستان حمایت کردند در حال حاضر بر خاک خود شاهد تروریسم و تندروی هستند. نظام‌های حاکم در منطقه مشروعیت ندارند. اندیشه داعش در بحرین وجود دارد و آنچه در مساجد وابسته به نظام وجود دارد با اندیشه "داعش" هیچ تفاوتی ندارد.

مدیرکل مرکز حقوق بشر بحرین در خصوص تأثیر توافق‌نامه امضا شده میان کشورهای شورای همکاری خلیج فارس بر بحرین اظهار داشت: من در این‌باره طرفدار حق مردم در تعیین سرنوشت‌شان هستم. کسی که می‌خواهد به قطر برود، آزاد است. بحرین و قطر یک کشور هستند. ما امیدواریم این توافق‌نامه بر آزادی بیان و رسانه‌ها تأثیر نگذارد.

وی در خصوص حضور برخی نیروهای خارجی در بحرین گفت: ما از وجود مزدورانی بیگانه در بحرین رنج می‌بریم. هر کسی که از خارج کشور برای سرکوب تظاهرات مسالمت‌آمیز به بحرین می‌آید مزدور است و ما از تمامی کشورها می‌خواهیم نیروهای خود را از بحرین خارج کنند و با دولت بحرین برای کشتن مردم همکاری نکنند.












این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 76]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن