تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس كار نيكى انجام دهد ده برابر آن پاداش دارد و از جمله آنها سه روز روزه در هر ماه ا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820131452




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

آموزش و پرورش نیازمند نیروی انسانی کارآمد است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی: آموزش و پرورش نیازمند نیروی انسانی کارآمد است خبرگزاری پانا: مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی گفت: آموزش و پرورش نیازمند هم افزایی و استفاده از نظریات افراد صاحبنظر در این زمینه است و اگر این امر محقق شود برد کارمان بیشتر خواهد شد.
۱۳۹۳ چهارشنبه ۲۹ مرداد ساعت 15:28



به گزارش خبرگزاری پانا، جعفر پاشایی در جلسه کارگروه فرهنگیان مشاور در توسعه استان بابیان این که تعلیم و تربیت امری پیچیده است، اظهار داشت:کار در حوزه تعلیم و تربیت با کار در سایر حوزه ها متفاوت است چرا که کار در این حوزه هم برنامه ریزی و هم خروجی اش تدریجی و زمان بر است .
وی افزود: آموزش و پرورش نیازمند هم افزایی و استفاده از نظریات افراد صاحبنظر در این زمینه است و اگر این امر محقق شود برد کارمان بیشتر خواهد شد.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی با اشاره به سخنی از حضرت علی (ع) اظهار داشت:اگر شاهد برخی نارسایی ها در سیستم آموزش و پروش هستیم دلیل این امر به خودمان برمی گردد چرا که حضرت علی (ع) می فرمایند که هرکس که امام و راهنمای مردم است باید ابتدا از خود شروع کند.
وی با بیان این که برد عمل از برد زبان بیشتر است ، گفت:افزایش برد تعلیم و تربیت و رسیدن به افق های روشن زمانی به وقوع می پیوندد که ما از خودمان شروع کنیم و اگر ما نتوانیم موتور محرکه آموزش و پرورش را به حرکت درآوریم مسلما دیگران نیز نخواهند توانست.
پاشایی در بخش دیگری از سخنان خود با بیان این که دین مادین محبت است، اذعان داشت: برای همه افراد نمی توان نسخه واحد پیچید و باید با هرکس به ادازه درک و فهمش سخن گفت.
وی داشتن برنامه در کارها را لازم و ضروری دانست و گفت:بدون برنامه و فکر حتی اگر تمام پول دنیا هم خرج شود مسلما به نتیجه نخواهیم رسید.
مدیرکل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی نسیان، عدم تحمل و نداشتن عفو بخشش را از دیگر آفات نداشتن برنامه دانست و تصریح کرد:به جرات می توان گفت که بهترین ،مجرب ترین و کارآمدترین نیروهای انسانی در آموزش و پرورش است و با ظرفیت ها و پتانسیل هایی که در این حوزه وجود دارد می توان بر مشکلات و تنگناها غالب آمد.
پاشایی افزود:آنچه می تواند فردا پردازی کند نیروی انسانی در آموزش و پرورش است به شرط این که بخواهیم و به دانسته هایمان عمل کنیم.
 











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 62]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن