تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):زيد بن خالد جُهَنى: پيامبر خدا صلى الله عليه و آله از هيچ نمازى به نماز ديگر مشغول...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819914288




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بحث صادقي‌وقلعه‌نويي صحبت استاد و شاگرد بود


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: بحث صادقي‌وقلعه‌نويي صحبت استاد و شاگرد بود
معاون باشگاه استقلال گفت: بحث اميرحسين صادقي و امير قلعه‌نويي صحبت استاد و شاگرد بود و مشکل خاصي نيست.

علی نظری جویباری پس از پیروزی 3 بر 2 استقلال مقابل سایپا، گفت: این بازی استقلال سال 82-83 را برایم تداعی کرد و من به یاد آن تیم افتادم. در نیمه اول بازی متعادل بود اما در نیمه دوم شرایط بهتری پیدا کردیم و توانستیم پیروز شویم.
به نقل از فارس، وی در مورد حضور کم هواداران عنوان کرد: هرکسی بازی را از خانه دید پشیمان شده است، مطمئناً هفته بعد هواداران بیشتر می‌آیند و بازی را از نزدیک می‌بینند.
نظری‌جویباری در مورد بحث و جدل میان امیر قلعه‌نویی و امیرحسین صادقی خاطرنشان کرد: هم امیر قلعه‌نویی تحت فشار بود و هم صادقی دوست داشت تیم به پیروزی برسد، قلعه‌نویی به خاطر نبودن دو مدافع تحت فشار است. صادقی هم جزو خانواده استقلال و بازیکن این تیم است.
معاون باشگاه استقلال در مورد اینکه آیا صادقی محروم می‌شود، اظهار داشت: این بحث مربوط به کمیته انضباطی است و من نمی‌توانم چیزی بگویم.
نظری‌جویباری در مورد اینکه دلیل این اتفاق چه بود، عنوان کرد: من دیدم اعتراضی صورت گرفت و این صحبت‌ها میان استاد و شاگرد است. قلعه‌نویی به صادقی اعتراض کرده و گفت کاش اول فصل به ما می‌گفتی مصدوم هستی.


علي نظري جويباري (قائم مقام باشگاه) استقلال تهرانليگ برترامير قلعه نويي(سرمربي)امير حسين صادقي

1393/05/28 21:39  تعداد بازدید: 15,107





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن