تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 8 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):كسى كه بر باطل سوار شود، مَركبش او را ذليل خواهد كرد. كسى كه از راه حق منحرف شود ر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819131715




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

عبور اسان بلند قامتان ایرانی از سد چین


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری پانا: جام کنفدراسیون آسیا / عبور اسان بلند قامتان ایرانی از سد چین خبرگزاری پانا: تیم ملی ب والیبال ایران دومین گام از جام کنفدراسیون آسیا را محکم برداشت.
۱۳۹۳ سه شنبه ۲۸ مرداد ساعت 17:02



 به گزارش خبرگزاری پانا، دومین روز مسابقات والیبال جام کنفدراسیون آسیا از صبح امروز سه شنبه در سالن بالووان شولک شهر آلماتی پیگیری شد که تیم ملی ب والیبال ایران در سومین مسابقه امروز به مصاف چین رفت.
ملی پوشان ایران در این دیدار موفق به شکست سه بر صفر تیم ملی والیبال چین شدند تا دومین پیروزی خود را در این رقابت ها کسب کرده باشند.
تیم ملی ب ایران در سه ست متوالی و با امتیازهای 25 بر 21، 25 بر 14 و 25 بر 15 به پیروزی رسید تا سه امتیاز کامل این دیدار حساس را از آن خود کرده باشد.
عملکرد تیم ملی ب والیبال ایران امروز نسبت به دیدار نخست و مسابقه با تایلند بسیار متفاوت بود و بازیکنان نمایش بسیار خوبی از یک مسابقه والیبال به نمایش گذاشتند. سرویس های سعید شیرود به ویژه در ست دوم دریافت چین را با مشکل جدی روبرو کرد و در این ست چینی ها با 11 امتیاز اختلاف مغلوب ایران شدند.
پیمان اکبری سرمربی تیم ملی ب والیبال ایران در ابتدای این ست از ترکیب رضا صفایی، محمد طاهر وادی، سعید شیرود، مصطفی شریفات، علیرضا جدیدی، رحمان داوودی و علی حسین استفاده کرد.
تیم ملی والیبال ایران با این پیروزی و پنج امتیاز در صدر گروه دوم قرار گرفت و تایلند با چهار امتیاز رتبه دومی جدول را به خود اختصاص داد. تیم های چین و استرالیا دیگر تیم های گروه ایران نیز جایگاه های سوم و چهارم این گروه را در اختیار دارند. تیم ملی ب والیبال ایران فردا چهارشنبه در سومین و آخرین دیدار دور مقدماتی جام کنفدراسیون آسیا از ساعت 11 به وقت محلی و 9 و 30 به وقت تهران به مصاف استرالیا می رود.











این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری پانا]
[مشاهده در: www.pana.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 56]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن