تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819732453




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

واکنش باوارایی‌ها به انتشار خبر مصدومیت جدی شواینی بایرنی‌ها والیبالیست شدند+تصویر


واضح آرشیو وب فارسی:فارس: واکنش باوارایی‌ها به انتشار خبر مصدومیت جدی شواینی
بایرنی‌ها والیبالیست شدند+تصویر
بازیکنان قهرمان بوندس‌لیگای آلمان به جای ناراحتی از مصدومیت باستین شواین‌اشتایگر، به زمین والیبال ساحلی رفته و سرویس و اسپک زدند.

خبرگزاری فارس: بایرنی‌ها والیبالیست شدند+تصویر



به گزارش خبرگزاری فارس، عصر روز گذشته وقتی خودروی «آئودی کو 7 » باستین شواین‌اشتایگر وارد محوطه پارکینگ باشگاه بایرن مونیخ در خیابان «زبنر» شد، بسیاری از 2500 تماشاگر حاضر در محل می‌خواستند کنار ماشین این ستاره ایستاده و عکس بگیرند. البته درون خودرو، شواینی همان بازیکن با تعصب و خستگی‌ناپذیر آلمان در فینال جام جهانی 2014 برابر آرژانتین، حضور نداشت. «باستین» 30 ساله هر چند در مونیخ بسر می‌برد اما به خاطر مصدومیت زانوی‌اش، اجازه نداشت در تمرین شرکت کند. در واقع برای یکسری معاینات رفته بود و خبر مصدومیت احتمالی جدی‌اش، ترس به جان مونیخی‌ها و هوادارانش انداخته بود.

  در این وضعیت بازیکنان بایرن نسبت به خبر دلهر‌ه‌آور چه واکنشی نشان دادند؟ در پاسخ به این پرسش،‌ می‌توان گفت که کسی نتوانست بفهمد در وجود تک تک اعضای تیم سرخ‌پوش چه خبر است اما آنها در ظاهر و جلوی دیدگان هواداران و رسانه‌ها، طوری رفتارکردند که نگرانی وجود ندارد. ستاره های مونیخی که یک روز قبل در دور نخست جام حذفی آلمان 4 بر یک مونستر را شکست دادند،‌ وارد زمین مخصوص والیبال ساحلی شدند و با شوخی و خنده،‌ والیبال بازی کرده، سرویس و اسپک زدند.

  اما در حاشیه این حرکت جالب بازیکنان، هیچیک از مقام‌های مونیخی در مورد وضعیت سلامتی هافبک جنگنده و مصدوم شده باوارایی‌ها اظهار نظر نکردند. البته آنچه مشخص است این است که او در بازی افتتاحیه جمعه شب بوندس‌لیگا مقابل ولفسبورگ غایب خواهد بود و این احتمال نیز هست که غیبتش بیشتر از یک جلسه باشد.

  انتهای پیام/د

93/05/28 - 13:59





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: فارس]
[مشاهده در: www.farsnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 40]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن