تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):نادان كسى است كه نافرمانى خدا كند، اگر چه زيبا چهره و داراى موقعيتى بزرگ باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820080667




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محمد نوري باز هم روي نيمکت پرسپوليس


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: محمد نوري باز هم روي نيمکت پرسپوليس
اين طور که از شواهد و قرائن پيداست کاپيتان پرسپوليس در بازي فردا هم روي نيمکت خواهد نشست و شاهد بازي بازيکنان جوان و تازه واردي خواهد بود که علي دايي به آنها اعتقاد بيشتري دارد.

به گزارش "ورزش سه"، محمد نوری کاپیتان پرسپولیس که در ابتدای فصل به واسطه نیمکت نشینی های پیاپی در فصل گذشته دل خوشی از وضغیت موجود نداشت با چند پیشنهاد از سوی حریفان پرسپولیس مواجه شد. پیشنهادهای خوب از چند باشگاه لیگ برتری به خصوص استقلال کاملا او را در آستانه جدایی از جمع سرخپوشان قرار داده بود.جالب اینکه نوری از سوی باشگاه و کادر فنی نیز به تمرینات فراخوانده نشد.تمام این اتفاقات دست به دست هم داد تا هواداران پرسپولیس اورا یکی از جداشده های تیمشان قلمداد کنند.اما نوری به دنبال مطالبات فصل قبلش بود و به همین دلیل تصمیم داشت پس از تسویه حساب از این تیم جدا شود.همین تاخیر باعث شد تا علی دایی که به دنبال جذب هافبکهای طراحی چون بختیاررحمانی و چند بازیکن دیگر بود وقتی در جذب آنها موفق عمل نکرد تصمیم گرفت تا مانع از جدایی نوری شود.هافبکی که فصل قبل به دلیل نیمکت نشینی های فراوان اردوی تیم ملی و جام جهانی را نیز از دست داد اما هرگر مصاحبه نکرد وبه صف مخالفان علنی سرمربی ملحق نشد.در نهایت و با توجه به تمام این زوایا علی دایی با یک جمع بندی چند دقیقه ای باز هم خواهان نوری شد و طی جلسه ای یک ساعته با او و همین طور رضا نورمحمدی (بازیکنی با شرایط کاملا مشابه نوری) آنها را به ماندن دعوت کرد.اما نکته اینجاست که دایی در این جلسه به این دو سرخپوش وعده داد که در لیگ چهاردهم از آنها استفاده خواهد کرد و...!
به رغم تمام این اتفاقات محمد نوری همچنان یک بازیکن نیمکت نشین است و طی 3 بازی ابتدایی در هیچکدام از مسابقات از ابتدا در ترکیب اصلی به میدان نرفته است! شاید حضور پیام صادقیان در ترکیب اصلی توجیه مناسبی برای نیمکت نشینی های این بازیکن باتجربه بود اما در روزهایی که صادقیان دربند محرومیتی 3 ماهه است روی نیمکت نشاندن محمد نوری و میدان دادن به نفراتی چون نوراللهی و کفشگری این فرضیه را ثابت میکند که علی دایی هیچ اعتقادی به کاپیتان تیمش ندارد.به راستی وقتی علی دایی به نفراتی چون نوراللهی ، طارمی و کفشگری بیشتر از محمد نوری اعتقاد و اعتماد دارد،چرا در ابتدای فصل مانع از جدایی او شد ابهام و سوالی اساسی است که شاید یک نفر به ذهنش برسد تا از سرمربی پرسپولیس در یکی از کنفرانس های مطبوعاتی اش بپرسد!



محمد نوريپرسپوليس تهران

1393/05/28 11:09  تعداد بازدید: 6,496





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن