تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 9 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس مى خواهد دعايش مستجاب و اندوهش برطرف شود، به تنگدست مهلت دهد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

کاشت پای مصنوعی

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1802758396




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کشفیات مواد مخدر در زنجان طی سال جاری 62 درصد افزایش یافت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > غرب > زنجان سرهنگ جعفری:
کشفیات مواد مخدر در زنجان طی سال جاری 62 درصد افزایش یافت
زنجان - خبرگزاری مهر: جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان از افزایش 62 درصدی کشفیات مواد مخدر در چهار ماهه نخست سال جاری در این استان خبر داد.



به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ مراد جعفری شامگاه دوشنبه در جمع خبرنگاران افزود: پلیس مبارزه با مواد مخدر استان تمام تلاش خود را برای کشف مواد مخدر در دستور کار دارد. وی اظهار داشت: در سالجاری مبارزه با مواد مخدر ماموریت اصلی پلیس استان است و مبارزه با قاچاقچیان را در دستور کاری خود دارد. جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: تقویت محل ها و مراکز درمانی معتادین و اجرای طرح ماده 16 که شامل نگهداری معتادین پر خطر ناک است در دستور کار پلیس استان می باشد. وی به خانواده ها توصیه کرد مواظب فرزندان خود باشند و به رفت و آمد فرزندان خود توجه کنند چرا که گرایش به سمت اعتیاد از سیگار و قلیان شروع می شود و بعد به مواد مخدر می رسد. جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان مواد مخدر را بلای خانمانسوز اعلام کرد و افزود: مواد مخدر مادر جرایم است چرا که به دنبال اعتیاد سرقت و بزهکاری و مشکلات دیگر به وجود می آید. سرهنگ جعفری تاکید کرد: از ابتدای سال تاکنون در مجموع جرایم در استان زنجان کاهش چهار درصدی را نسبت به مدت مشابه سال گذشته داشته است.  اجرای 218 طرح در زنجان سرهنگ جعفری یاد آورشد: در چهار ماهه سالجاری 218 طرح مختلف در سطح استان زنجان انجام شده که این امر نشانگر این است که پلیس زنجان با اقتدار تر از هر روز ماموریت های خود را انجام می دهد.

وی  گفت: در این بازه زمانی  پلیس زنجان در حوزه سرقت 623 نفر از سارقین و مالخرها را دستگیر کرده است. جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان تصریح کرد: در این بازه زمانی پلیس زنجان  22 باند سارقین را متلاشی و در این رابطه نیز 82 سارق را دستگیر کرده است.

سرهنگ جعفری از کشف 10 کیلو مواد مخدر در 19 مردادماه سالجاری در استان زنجان خبر داد و گفت:  در این میان 10 کیلو مواد مخدر از نوع تریاک از یک دستگاه خودرو سمند کشف شد. وی افزود: قاچاقچی این مواد مخدر فردی بود که به علت حمل مواد مخدر با دستور قضایی به حبس ابد محکوم شده بود که متاسفانه با ضمانت آزاد شده بود و بازاقدام به حمل مواد مخدر می کرد که توسط پلیس مبارزه با مواد مخدر دستگیر شد.  جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: موفقیت پلیس در ماموریت ها مرهون همکاری و مشارکت مردم است. سرهنگ جعفری افزود: مردم باز هم همکاری خود با پلیس را تقویت کنند و گزارشات خود درحوزه های مختلف را با سامانه 110 و 197 مطرح کنند. زنجان امن ترین استان کشور است وی زنجان را جزو سه استان امن کشور دانست و گفت: استان زنجان در شاخص های امنیتی عملکرد خوبی دارد چرا که این استان در سال گذشته و در چهار ماهه سالجاری سرقت مسلحانه، جرایم خشن و گروگان گیری نداشته است. سرهنگ جعفری به رعایت حقوق شهروندی در استان اشاره کرد و گفت: رعایت حقوق شهروندی لازم و ضروری است.  وی گفت: پارکها جایی برای استراحت و تفریح خانواده ها است و نباید مکانی برای آزار و اذیت مردم باشد و پلیس نیز برای جلوگیری از وقوع مشکلات و ناهنجاری ها وارد عمل می شود.

جانشین فرماندهی انتظامی استان زنجان گفت: نیروی انتظامی استان زنجان در بحث رعایت حقوق شهروندی رتبه نخست کشور را به خود اختصاص داده است.


۱۳۹۳/۵/۲۸ - ۰۹:۵۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 58]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن