تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خداوند فرمود: «... هرگاه بنده بگويد: بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم، خداى متعال مى‏گ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820259427




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مازندران با محدودیت زمین صنعتی مواجه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران موسوی:
مازندران با محدودیت زمین صنعتی مواجه است
آمل – خبرگزاری مهر: مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت : مازندران با محدودیت زمین دربخش صنعت مواجه است و از این رو طرح های راکد صنعتی استان تعیین تکلیف می شوند.



به گزارش خبرنگار مهر، سيد مصطفي موسوي دوشنبه شب در نشست با اعضاي شركت خدماتي شهرك صنعتي امامزاده عبداله آمل اظهار داشت: هم افزايي ، تعامل و همكاري شركت با واحدهاي توليدي موجب پيشبرد امور و دستيابي آسان به اهداف و برنامه ها خواهد شد.
 
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران با اشاره به ظرفيت و كاربري بالاي واحدهاي توليدي و صنعتي آمل افزود: شهرك صنعتي امامزاده عبداله آمل با توجه به دارا بودن روحيه جهادي و صنعتي مديران واحدها و نزديكي به پايتخت فرصتي را فراهم نموده تا آمل بعنوان قلب صنعت استان معرفي شود كه اين مايه مباهات است.
 
موسوي تصريح كرد: استان مازندران با توجه به شرايط اقليمي و جغرافيايي خاص ، با محدوديت زمين در بخش صنعت مواجـه است و براساس برنامـه و اولويت بنـدي ، آندسته از كسانيـكه زمين در شهركها و نواحي صنعتي استان دريافت كرده اند ولي هيچگونه فعـاليت و اقدامي در ساخت و ساز و بهره برداري واحد نکرده اند، با شناسايي و طي مراحل قانوني ، فسخ قرارداد مي شوند تا بستر براي ورود سرمايه گذاراني كه از اهليت توليد و صنعت برخوردار هستند ، ايجاد گردد .
 
وي با تأكيد بر مصوبه هيئت وزيران درخصوص توسعه شهرك صنعتي امامزاده عبداله آمل بيان کرد: با تصويب هيئت دولت 49 هكتار زمين بمنظور توسعه اين شهرك در نظر گرفته شده و با توجه به نگاه ويژه آمل به توليد و صنعت ، ميتواند مهمترين دغدغه صنعتگران و توليدكنندگان كه كمبود زمين صنعتي در اين منطقه است را برطرف نمايد چرا كه با ايجاد هر شغل در جامعه ، يك خانواده از بحران معيشتي نجات خواهد يافت.
 
موسوي بیان کرد: با همآهنـگي دادگستري استـان، مراحل رسيدگي به پرونده هاي واحدهاي توليدي راكد و غيرفعال سرعت خواهد گرفت.
 
مدیرعامل شرکت شهرکهای صنعتی مازندران گفت: براساس سياستهاي دولت تدبير و اميد و در راستاي فعال شدن واحدهـاي توليدي و صنعتي غيرفعال ، ضمن همآهنگي با مديران بانكها و با تشكيل كميته مشترك ، موانع و مشكلات اينگونه واحدها شناسايي و برطرف خواهد شد.
 
وي يادآور شد: پروژه آسفالت واحدهاي كارگاهي شهرك صنعتي امامزاده عبداله آمل در مرحله انتخاب پيمانكار قرار دارد و در دستور كار است.



۱۳۹۳/۵/۲۸ - ۰۹:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 140]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن