تور لحظه آخری
امروز : دوشنبه ، 4 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خانه هاى عنكبوتى كه در اتاق هاى شماست، لانه شياطين است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

تسمه تردمیل - روغن تردمیل

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

خرید یخچال خارجی

ویترین طلا

کاشت پای مصنوعی

مورگیج

میز جلو مبلی

سود سوز آور

پراپ رابین سود

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

مبلمان اداری

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

وکیل تبریز

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1801939171




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سعداوي : با 10-11 بازيکن بزرگسال شروع کرديم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: سعداوي : با 10-11 بازيکن بزرگسال شروع کرديم
سعداوي اميدوار است فولاد برد سومش را تجربه کند و گفته براي تيمشان مهم نيست بازي تختي باشد يا غدير و تنها برد مي‌خواهند.

به گزارش " ورزش سه" و به نقل از مهر، نعيم سعداوي مربي فولاد خوزستان با بیان اینکه تغییر در کادر فنی، رفتن بازیکنان کلیدی از تیم و مصدومیت و محرومیت تعدادی از بازیکنان کار ما را در بازی اول مشکل کرده بود، اظهار کرد: در لیگی که باید حرفه ای باشد ما تا یک ساعت قبل از بازی مقابل تراکتورسازی نمی دانستیم «ساسان انصاری» می تواند بازی کند یا خیر؟

وی افزود: به هر حال با تمام این شرایط پا به زمین مسابقه گذاشتیم و خوب هم کار کردیم. اگر کمی خوش شانسی می آوردیم حداقل یک امتیاز از دیدار تبریز کسب می کردیم اما در بازی دوم مقابل پرسپولیس شرایط بهتری داشتیم زیرا با توجه به کسب دو برد در فاصله 10 روز در فصل گذشته مقابل این تیم و شناختی که از آنها داشتیم، هدفمان در این بازی کسب سه امتیاز بازی بود.

مربی تیم فوتبال فولاد اضافه کرد: در این بین با حمایت بی وقفه طرفداران و نمایش بی عیب و نقص باریکنان که تمام خواسته های مربیان را در زمین مسابقه پیاده کردند تیم پر مهره پرسپولیس عملا مقابل ما حرفی برای گفتن نداشت و با دو گل آنها را شکست دادیم که این نتیجه و آن هم مقابل تیم مدعی پرسپولیس نوید روزهای خوبی را برای تیم ما می داد.

وی خاطرنشان کرد: در بازی سوم مقابل راه آهن اما مقابل تیمی باید بازی می کردیم که هیچ شناختی از آن نداشتیم که نیمه اول چنگی به دل نزد. در نیمه دوم با توجه به شناختی که در نیمه اول از حریف پیدا کردیم بازی خوبی انجام دادیم و موفق به زدن یک گل هم شدیم و توانستیم برنده از زمین بازی خارج شویم.

سعداوی درباره فشار قبل از شروع بازی‌ها که با توجه به از دست دادن ستاره های تیم یکی پس از دیگری بر کادر تیم وارد می شد و چگونگی تعامل با این وضع گفت: طبعا هیچ تیمی نمی‌خواهد ستاره‌هایش را از دست بدهد. ما هم از این قاعده مستثنا نیستیم و بعد از اینکه تعدادی از بازیکنان از تیم جدا شدند در کنار محرومیت و مصدومیت تعدادی دیگر عملا لیگ برتر را با 10تا 11بازیکن بزرگسال آغاز کردیم.

وی تصریح کرد: ما قصد نگه داشتن تعدادی از باریکنان جدا شده را داشتیم اما خود باریکنان هم باید علاقه ای برای بقا در تیم از خود نشان می دادند. ما که نمی توانستیم به هر قیمتی بازیکن را نگه داریم. مثلا وقتی به بازیکنی مثل پریرا سه برابر رقم پیشنهادی ما پیشنهاد می دهند دیگر کاری از ما ساخته نیست چون ما در فولاد طبق اصولی معین بازیکن جذب می کنیم و در کنار آن دوست داریم از جوانان و بازیکنان تیم های پایه نیز استفاده کنیم.

مربی فولاد در جواب اینکه طرفداران تیم قهرمان انتظار دارند برای دفاع از عنوان قهرمانی و موفقیت در آسیا فولاد بازیکن ستاره جذب می کرد، عنوان کرد: در فصل قبل تیم ما ستاره ای نداشت اما تیم های پر ستاره را زمین گیر کردیم که متاسفانه حتی یک بازیکن از تیممان در تیم ملی به کار گرفته نشد. ما به کار تیمی اعتقاد داریم هر چند که می دانیم فرد مهم است اما طبق اصولی خاص.

مربی فولاد درباره داربی پیش رو مقابل تیم همشهری استقلال بیان کرد: استقلال به رغم بازیهای خوبی که انجام داده اما جایگاهی خوبی ندارد ولی با این وجود همیشه مقابل فولاد با انگیزه ظاهر می شود به همین دلیل حتما طرفداران دو تیم بازی خوبی می بینند. این بازی هم مثل بازی های قبل برای ما سه امتیاز دارد و ما سعی می کنیم در این بازی روند عادی خودمان را حفظ کنیم و مثل دو دیدار قبلی با پیروزی زمین را ترک کنیم.

وی در مورد محرومان و مصدومان تیم نیز گفت: ما مثل بازیهای قبل از امید خالدی، بختیار رحمانی و آرش افشین نمی توانیم استفاده کنیم.

سعداوی درباره انتقال بازی به زمین تختی اظهار کرد: فرقی برای ما نمی کند کجا بازی کنیم هر چند امیدواریم چمن ورزشگاه غدیر هر چه زودتر ترمیم شود.


نعيم سعداوي(مربي)فولاد خوزستانليگ برتر

1393/05/27 19:19  تعداد بازدید: 716





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 92]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن