تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):هیچ کس روز قیامت در امان نیست، مگر آن که در دنیا خدا ترس باشد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799018011




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

به بهانه پیوستن اومانیا به پرسپولیس/ یک مامادوتال دیگر در راه است یا یک روبرت ساها ؟


واضح آرشیو وب فارسی:خبر آنلاین:


به بهانه پیوستن اومانیا به پرسپولیس/ یک مامادوتال دیگر در راه است یا یک روبرت ساها ؟ ورزش > لیگ برتر - خبرلایو نوشت:

اولین مدافعین خارجی تاریخ پرسپولیس کارلوس ریوه‌را و خوزه آنتونی تورس پانامایی بودند ، دو مدافع پا به سن گذاشته و بی کیفیت که از آنها فقط و فقط شکایت به فیفا باقی ماند. یک بازی برای خوزه آنتونی تورس و کارلوس ریوه را بدونِ بازی برای پرسپولیس در جمع بدترین خریدهای خارجی تاریخ لیگ برتر قرار گرفتند.
روبرت ساها و ژاک اوداگ الونگ الونگ اما با نظر مستقیم آری هان به پرسپولیس آمدند ، ساهای جمهوری چکی و الونگ کامرونی که برای تیم ملی کامرون زیر نظر آری هان یک بازی ملی را نیز انجام داد. ساها عملکرد نسبتا خوبی از خود بر جای گذاشت و البته پس از پرسپولیس برای شاهین بوشهر نیز بازی کرد. ساها سپس به دونایسکا استرادای اسلواکی رفت ، اما الونگ که در واقع یک هافبک دفاعی نیز محسوب می‌شد مدت زمان بیشتری در لیگ برتر ایران حضور داشت و پس از پرسپولیس به پیکان و استقلال و سپاهان رفت. الونگ از لیگ ایران لژیونر هم شد و به تیم استرادا اسلواکی رفت! باشگاهی که خشایار محسنی مالک اصلی آن است!
خشایار محسنی که عملکرد جالبی در انتقال بازیکنان ایرانی و کامرونی به استرادا دارد سابقه لژیونر کردن فرزاد آشوبی (عقاب) ، محسن فرجی (عقاب) ، جواد رزاقی (عقاب) ، محمد پروین (سایپا) از جمع ایرانی ها و از جمع خارجی های لیگ ایران ماته دراگه چوویچ (پرسپولیس) ، لئونارد کوئیکه (استیل آذین) ، مارتین اشیل آبه نا (پگاه گیلان) ، بوندوآ آدیبا (استیل آذین) ، گیلومه کندو (پیکان) و همانطور که گفته شد روبرت ساها (شاهین) و الونگ (سپاهان) را به فوتبال اسلواکی برده است.
طارق جبان اما پنجمین مدافع خارجی پرسپولیس بود ، مدافع سوری که همراه با زیاد شعبو و صلاح حسن به پرسپولیس آمدند ، طارق جبان تنها در ۵ بازی برای پرسپولیس به میدان رفت.
فرانک آتسو ششمین مدافع خارجی پرسپولیس بود ، مدافعی که برای اولین بار از یک تیم ایرانی به پرسپولیس منتقل شد ، آتسو که دو فصل در ابومسلم بازی کرده بود به صورت صوری به استقلال خوزستان رفت تا سهمیه ی لیگ برتری محسوب نشود و سپس به پرسپولیس آمد ، البته آتسو زیاد در پایتخت نماند و به استقلال اهواز برگشت. آتسو یک بازی ملی برای تیم ملی توگو انجام داده.
مامادوتال مدافع بورکینافاسویی پرسپولیس در ۹ بازی برای پرسپولیس به میدان رفت. مامادو تال از عجایب فوتبال ایران بود ، بازیکنی که ۴۴ بازی ملی برای تیم ملی بورکینافاسو انجام داده و سه جام ملت های آفریقا را تجربه کرده (۲۰۰۲-۲۰۱۰-۲۰۱۲).
سکوبرت آخرین مدافع خارجی پرسپولیس تا روز گذشته بود. مدافع اهل مالی که در فصل ۸۹-۹۰ به پرسپولیس پیوست ، بازیکنی که سابقه ی بازی در موناکو ، تروا ، وست برمویچ را بهع همراه ۷ بازی ملی در کارنامه داشت.
و اما امروز...
بعد از امضای قرارداد اومانیا هواداران پرسپولیس امیدوار هستند که این بازیکن جای خالی سید جلال حسینی در ترکیب این تیم را پر کند. اومانیای ۳۲ ساله ی کاستاریکایی که سابقه ی ۶۹ بازی ملی را در کارنامه دارد از بهترین های تیم ملی کاستاریکا در جام جهانی برزیل بود ، اومانیا سابقه ی بازی در لس آنجلس گلکسی ، چیواس و چند تیم دیگر منطقه ی کونکاکاف را در کارنامه دارد.
هواداران پرسپولیس امیدوارند شماره ی چهار ۱۸۳ سانتی منتری سابق ساپریسا با توجه به درخشش در جام بیستم تواند به جمع بهترین خارجی های تاریخ لیگ برتر تبدیل شود.
43 43



دوشنبه 27 مرداد 1393 - 16:33:44





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبر آنلاین]
[مشاهده در: www.khabaronline.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 39]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن