تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):تا زمانى كه مردم، امر به معروف و نهى از منكر نمايند و در كارهاى نيك و تقوا به ي...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815532044




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

دمبا با: در چلسي نام‌ها از آمارها مهم‌ترند


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: دمبا با: در چلسي نام‌ها از آمارها مهم‌ترند
مهاجم پيشين آبي‌پوشان لندن ادعا کرد در شرايطي استمفوردبريج را ترک کرده که سرمربي پرتغالي‌اش به اندازه کافي به او براي اثبات توانايي‌هايش فرصت نداده است.

دمبا با که تابستان امسال لندن را به مقصد استانبول برای پیوستن به بشیکتاش ترک کرد به انتقاد از رویکرد ژوزه مورینیو برای میدان ندادن پرداخت و ادعا کرد آقای خاص در استمفوردبریج به اندازه کافی به او فرصت نداده تا توانایی‌هایش را ثابت کند.

به گزارش تسنیم، وی به نشریه دیلی میل انگلیس گفت: گاهی اوقات شما در تیمی هستید که ستاره‌های بزرگ زیادی دارد، تیمی که در آن نام‌ها مهمتر از آمارها هستند. متاسفانه من هم چنین وضعیتی داشتم. با این حال از اینکه از نیوکاسل به چلسی منتقل شدم و چیزهایی که به همراه این تیم کسب کردم خوشحالم. من در این تیم دوستان زیادی برای خود پیدا کردم.

دمبا با افزود: ادن ازار یکی از بهترین دوستان من در چلسی است. همچنین رابطه صمیمانه‌ای با برانیسلاو ایوانوویچ دارم. آرزوی من برای آنها این است که قهرمان لیگ برتر شوند.

مهاجم جدید بشیکتاش با اشاره به نبرد فرداشب (سه‌شنبه) تیمش با آرسنال در بازی رفت مرحله پلی‌آف لیگ قهرمانان اروپا، دلیل اینکه چرا تا آستانه پیوستن به توپچی‌ها لندن رفت اما این اتفاق رخ نداد، گفت: همیشه گفته‌ام که در یک قدمی آرسنال بودم. فکر می‌کردم قراردادم منعقد شده است و در تست پزشکی آرسنال شرکت خواهم کرد اما ژوزه گفته‌ است که چرا این اتفاق رخ نداد. او راستش را گفت. او نمی‌خواست به رقیبش مهاجمی گلزن بدهد.


دمبابا چلسيانگليس

1393/05/27 15:26  تعداد بازدید: 522





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن