تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 8 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):شيطان به سپاهيانش مى گويد: ميان مردم حسد و تجاوزگرى بياندازيد چون اين دو، نزد خدا بر...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1813061346




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

قنبرزاده: سپاهان مدعي جدي قهرماني است


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: قنبرزاده: سپاهان مدعي جدي قهرماني است
مديرعامل باشگاه نفت تهران معتقد است که تيم سپاهان مدعي جدي قهرماني در ليگ چهاردهم است.

منصور قنبرزاده در خصوص وضعیت این تیم پس از گذشت سه هفته از لیگ چهاردهم گفت: شرایط این فصل ما کمی نسبت به فصل گذشته تفاوت دارد. به این دلیل که 6،7 بازیکن تاثیرگذار ما از تیم جدا و جذب تیم‌های دیگر شده‌اند و نفرات جوانی جایگزین این بازیکنان کرده‌ایم و برای هماهنگ و بهتر شدن تیم نیاز به زمان بیشتری داریم.
به نقل از تسنیم، وی با اشاره به نتایج تیم نفت در سه هفته گذشته که حاصل آن یک شکست، یک تساوی و یک پیروزی بوده، افزود: در مجموع از روندی که تیم‌مان داشته رضایت داریم و نتایج هم نسبتاً خوب بوده است. تیم هفته به هفته بهتر می‌شود و به آینده امیدواریم.
مدیرعامل باشگاه نفت تهران در پاسخ به این سؤال که این تیم نیاز به تقویت دارد یا نه و جذب مهاجم خارجی چقدر جدی است، عنوان کرد: ما در خط حمله مشکل تمام کنندگی داریم و مهاجمان تیم‌مان هم نیاز به فرصت بیشتری دارند، اما کادرفنی در صدد این است در صورتی که مهاجم تمام کننده مناسبی پیدا کرد جذب کند.
قنبرزاده یادآور شد: در لیست‌مان برای جذب یک بازیکن خارجی جا داریم و اگر لازم شود یک بازیکن برای خط حمله خواهیم گرفت تا بتواند مشکلات ما را در این پست حل کند. همانطور که در این چند سال نشان داده‌ایم، باشگاه نفت روی جذب بازیکن خارجی حساسیت‌های خاص خودش را دارد و اگر بازیکن خوب و درجه یک پیدا کنیم، جذب خواهیم کرد.
وی درباره دیدار نفت و سپاهان که فردا (سه‌شنبه) برگزار می‌شود، اظهار داشت: مطمئناً بازی بسیار سختی خواهیم داشت و سپاهان امسال بسیار قدرتمندتر از سال گذشته شده است. آنها با برنامه‌ریزی که داشته‌اند یکی از مدعیان جدی قهرمانی به شمار می‌روند و تاکنون نیز توانسته‌اند تمام امتیازات بازی‌ها را کسب کنند.
مدیرعامل باشگاه نفت در خصوص اینکه تقابل وریا غفوری در لباس سپاهان با تیم سابقش با توجه به اتفاقات فصل نقل‌وانتقالات حاشیه‌ساز خواهد شد یا نه، گفت: در فوتبال حرفه‌ای ممکن است هر اتفاقی رخ دهد اما اکنون هیچ ناراحتی بین باشگاه نفت و وریا غفوری وجود ندارد. او زحمات زیادی برای نفت کشید و به همین دلیل ما برای تجلیل از او و رسول نویدکیا برنامه‌ریزی انجام داده‌ایم. این دو بازیکن زحمات زیادی برای ما کشیدند و از سوی دیگر نویدکیا زمانی که در تیم نفت حضور داشت به عنوان بازیکن اخلاق لیگ انتخاب شد که این موضوع جای تقدیر و تشکر دارد.
قنبرزاده تأکید کرد: هیچ مشکل و ناراحتی بین باشگاه نفت و بازیکنان سابقش از جمله وریا غفوری وجود ندارد و این بازیکن با توافق از تیم نفت جدا شد. در نهایت هم متوجه شد که قراردادش به چه شکلی است و با احترام به قوانین به سپاهان رفت. غفوری از جمله بازیکنان با اخلاق است که همیشه احترامات را حفظ کرده است.


منصور قنبرزاده (مدير عامل)نفت تهرانوريا غفوريفولادمبارکه سپاهان

1393/05/27 13:11  تعداد بازدید: 1,043





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 19]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن