تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 29 شهریور 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر خانه‏اى كه ميهمان بر آن وارد نشود، فرشتگان واردش نمى‏شوند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

لمینت دندان

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

طراحی کاتالوگ فوری

Future Innovate Tech

پی جو مشاغل برتر شیراز

لوله بازکنی تهران

آراد برندینگ

وکیل کرج

خرید تیشرت مردانه

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید ابزار دقیق

خرید ریبون

موسسه خیریه

خرید سی پی کالاف

واردات از چین

دستگاه تصفیه آب صنعتی

حمية السكري النوع الثاني

ناب مووی

دانلود فیلم

بانک کتاب

دریافت دیه موتورسیکلت از بیمه

خرید نهال سیب سبز

قیمت پنجره دوجداره

بازسازی ساختمان

طراحی سایت تهران سایت

دیوار سبز

irspeedy

درج اگهی ویژه

ماشین سازان

تعمیرات مک بوک

دانلود فیلم هندی

قیمت فرش

درب فریم لس

شات آف ولو

تله بخار

شیر برقی گاز

شیر برقی گاز

خرید کتاب رمان انگلیسی

زانوبند زاپیامکس

بهترین کف کاذب چوبی

پاد یکبار مصرف

روغن بهران بردبار ۳۲۰

قیمت سرور اچ پی

بلیط هواپیما

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1816753769




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پرونده آمریکا درباره ایران بسیار سیاه است


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران
پرونده آمریکا درباره ایران بسیار سیاه است
بابل - خبرگزاری مهر:  مدیرکل تبلیغات اسلامی مازندران با بیان این‌که دخالت آمریکا در واقعه کودتای 28 مرداد و بازگشت دوران سیاه دیکتاتوری و شاهنشاهی در ایران آشکار و اثبات شده است،  اظهار داشت: پرونده آمریکا در رابطه با ایران بسیار سیاه است، از این رو این دولت هیچگاه قابل اعتماد نبوده و نخواهد بود.



به گزارش خبرنگار مهر، حجت الاسلام ناصر شکریان صبح دوشنبه در جمع پرسنل این اداره کل به مناسبت سالروز کودتای 28مرداد گفت: آمریکا هیچ وقت قابل اعتماد نیست و کودتای 28مرداد سند معتبر برای بی اعتمادی جمهوری اسلامی به دولت مردان آمریکایی است.
 
وی با اشاره به سالروز کودتای 28 مرداد، اظهار داشت : بی اعتمادی به استکبار جهانی درسی است که ایرانیان از حادثه تلخ کودتای 28 مرداد آموخته اند و ملت مسلمان ایران تجربه های خود را سخت به دست آورده است.
 
وی افزود: مطالعه تاریخ معاصر به ویژه ایران اسلامی سندی زنده بر این مدعا است که قدرت های غرب همواره برای تامین منافع خود از هیچ خیانتی برای نیل به اهداف شوم فروگذار نمی کند.
 
وی با بیان این‌که آمریکا خود را منادی دموکراسی و آزادی در جهان معرفی می کند، اما در عمل حامی جدی دیکتاتوری و سلطنت‌طلبی است، خاطرنشان کرد: کودتای 28 مرداد، کودتای اخیر مصر، حمایت از شیوخ مرتجع عربی و رژیم دیکتاتوری مبارک پیش از بیداری اسلامی تنها گوشه‌ای از دخالت‌های آمریکا در امور داخلی کشورهاست.
 
شکریان ضمن اشاره به رهنمودهای مقام معظم رهبری در خصوص عدم اعتماد جمهوری اسلامی در مذاکرات با آمریکایی ها تصریح کرد:  دعای حقوق بشری  و شعار دموکراسی آمریکا با نقش ایالات متحده در کودتای 28 مرداد سال 1332 تناقض دارد و در واقع کودتای 28 مرداد بازگشت دیکتاتوری در ایران، سرکوب اراده ملی مردم، زمینه‌سازی برای چپاول ثروت ملی از سوی غرب و همچنین سند آشکار دشمنی آمریکا با ایران است.
 
عضو شورای فرهنگ عمومی استان ، کودتای 28 مرداد را پس از مشروطیت بزرگ‌ترین رخداد سیاسی ایران قبل از انقلاب دانست و گفت: هرچند آمریکا نقش اصلی در وقوع این کودتا داشت، اما نباید فراموش کرد که بازگشت شاه نشأت گرفته از جدایی مصدق با روحانیت آگاه و مجاهد بود.
 
وی با اشاره به اعتماد مصدق در کودتای 28مرداد به آمریکا و عدم اعتناء به نصایح آیت الله کاشانی ، روحانیت و نیروهای ارزشی وقت تاکید کرد : با توجه به همه آن اتفاقات و عبرتهای تاریخی انقلاب اسلامی ایران از دخالت مستقیم آمریکا در کشور ، یاسرعرفات و محمد مرسی و ....از نمونه ی بارز فتنه انگیزی و دخالت مستقيم آمریکایی ها در امور داخلی کشورهای منطقه است .
 
حجت الاسلام شکریان در پایان با تأکید بر این‌که کودتای 28 مرداد در ایران نتیجه اعتماد به آمریکا و عدم حضور مردم در صحنه بود ، خاطرنشان کرد: آمریکا هیچگاه با ملت ایران صادقانه برخورد نکرده است و در طول سه دهه گذشته همواره تلاش داشته با فتنه‌انگیزی و توطئه های سیاسی، اقتصادی و فرهنگی در پی براندازی نظام اسلامی است .



۱۳۹۳/۵/۲۷ - ۱۰:۴۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن