تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  امام کاظم (ع):از شوخی (بی مورد) بپرهیز، زیرا که شوخی نور ایمان تو را می برد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804356527




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کعبی به خانواده خودش هم رحم نمی‌کند/ به ویسی التماس کرد تا جذبش کند!


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


ورزشی > فوتبال - فوتسال در گفتگو با مهر عنوان شد:
کعبی به خانواده خودش هم رحم نمی‌کند/ به ویسی التماس کرد تا جذبش کند!
قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی خوزستان گفت: حالا که حسین کعبی بدون تیم مانده و این باشگاه او را نخواسته است، با مصاحبه‌هایش دنبال حاشیه سازی است. پورکیانی همچنین با بیان اینکه بهتر است کعبی با 35 سال سن از فوتبال خداحافظی کند و به فکر مصاحبه‌های بی مورد نباشد، گفت: او به برادران و خانواده خودش هم رحم نمی‌کند چه برسد به باشگاه‌هایی که در آن بازی کرده!



علی پورکیانی در گفتگو با خبرنگار مهر، درباره صحبت‌های حسین کعبی علیه باشگاه استقلال صنعتی خوزستان و قائم مقام باشگاه اظهار کرد: کعبی گفته بود من بادمپایی سر تمرینات می‌روم که لازم دیدم توضیحاتی در این‌باره بدهم. اول اینکه پوشیدن دمپایی چیز بدی نیست و مشکلی ندارد. ثانیا خود کعبی زمانی که در فولاد حضور داشت مدام به خاطر پوشیدن دمپایی در فرودگاه توسط خود من که سرپرست تیم بودم، جریمه می‌شد. وی با تاکید بر اینکه کعبی همیشه دنبال حاشیه سازی و جنجال است، تاکید کرد: چطور سال گذشته که کعبی شبانه در خانه عبدالله ویسی رفت و التماس کرد تا او را جذب کند، باشگاه استقلال بد نبود؟ آیا اگر امسال هم کعبی را جذب می‌کردیم باز هم این صحبت‌ها را مطرح می‌کرد؟ اگر ما قرارداد کعبی را تمدید نکردیم تنها و تنها به خاطر توانایی‌های فنی بود. کادر فنی به ما اعلام کرد که کعبی از نظر فنی به کار تیم نمی‌آید. قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی خوزستان در ادامه، تصریح کرد: کعبی سال گذشته با مینیسک پاره با باشگاه استقلال قرارداد بست و ما حتی هزینه مینیسک پاره وی را هم دادیم. حالا او از ما طلبکار شده است. می‌خواهم از کعبی بپرسم در دوران عمرش از کدام باشگاهی که در آن بازی کرده، طلبکار نبوده است؟ اتفاقا ما تنها باشگاهی بودیم که به تعهداتمان نسبت به کعبی کاملا پایبند بودیم. پورکیانی یادآور شد: کعبی حتی به برادران و خانواده خودش هم رحم نمی‌کند، چه برسد به ما. آقای کعبی! عزیزترین دوست شما علی دایی بود که شما با کارهایتان باعث شدید حتی او هم از راه آهن اخراجت کند. به نظرم بازیکنی که به خاطر تغییرات ظاهری مدام سوژه برنامه نود بوده، بهتر است صحبت نکند! "از کعبی می‌خواهم هرچه علیه استقلال صنعتی دارد رو کند". قائم مقام باشگاه استقلال صنعتی در ادامه گفتگویش با خبرنگار مهر با بیان این مطلب، یادآور شد: ما با شخصیت‌ترین مدیرعامل لیگ برتری را در استقلال صنعتی داریم که اتفاقا بیشتر از همه فوتبال را می‌فهمد. کعبی حتی صحبت‌هایی علیه عبدالله ویسی مطرح کرده بود ولی باید بگویم ویسی یکی از سالم‌ترین مربیان فوتبال ایران است و انگ و اتهام تبانی به او نمی‌چسبد. پورکیانی در پایان گفت: کعبی سال گذشته مینیسکش را عمل کرد و توانایی فنی او از نظر ما تمام شده بود. به نظرم او در سن 35 سالگی به جای مصاحبه‌های بی مورد از فوتبال خداحاظی کند بهتر است.    


۱۳۹۳/۵/۲۷ - ۰۹:۴۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 36]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن