تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):بر شما باد رجوع به كتاب خدا (قرآن) ... كسى كه به آن عمل كند از همه پيشى مى گيرد.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

خانه انزلی

تجهیزات ایمنی

رنگ استخری

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799171010




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حکم اعدام پدرخوانده که امید را در مدرسه کشته بود صادر شد


واضح آرشیو وب فارسی:پایگاه خبری آفتاب: حکم اعدام پدرخوانده که "امید" را در مدرسه کشته بود صادر شد
مرد جنايتكار كه فرزندخوانده خود را به طرز هولناكي در مدرسه به قتل رسانده بود با تاييد حكم اعدامش به زودي به ‌دار مجازات آويخته مي‌شود.
آفتاب: به گزارش اعتماد، مرد ميانسال نگاهي به تابلو انداخت. روي آن نوشته شده بود «رييس» چند ضربه‌يي به در زد و وارد اتاق شد. مردي با لباس نظامي پشت ميز نشسته بود. مرد ميانسال چند قدمي جلو رفت و بدون آنكه سوالي از او پرسيده شود، گفت: «پسر همسر سابقم را كشته‌ام.» مرد ميانسال نگاهي به رييس كلانتري انداخت و ادامه داد: «پشيمانم و مي‌خواهم خودم را تسليم كنم.» به اين ترتيب مرد ميانسال بازداشت و در تحقيقات صورت گرفته مشخص شد كه ساعاتي قبل او دست به جنايتي هولناك زده است.

17 شهريور امسال و لحظاتي پس از به صدا درآمدن زنگ مدرسه‌يي در قزوين مرد ميانسالي درحالي كه كلاه كاسكت به سر داشتم وارد حياط مدرسه شد و به سمت پسر بچه‌يي رفت. اميد، پسر همسر سابقش بود و او دست اميد را گرفت و به بهانه آب خوردن او را به سمت آبخوري مدرسه برد. لحظاتي بعد مرد ميانسال درحالي كه دست‌ها و لباس‌هايش خوني بود از سرويس بهداشتي بيرون آمد و مدرسه را ترك كرد. پنج دقيقه بعد جسد خونين اميد در سرويس بهداشتي پيدا شد و به اين ترتيب كارآگاهان جنايي و بازپرس ويژه قتل قزوين وارد عمل شدند و تحقيقات آغاز شد. بررسي‌ها براي يافتن مرد ميانسال ادامه داشت تا اينكه ساعاتي بعد او خود را به كلانتري در قزوين رساند و تسليم شد.

مرد ميانسال كه قاسم نام داشت در رابطه با انگيزه خود از اين جنايت هولناك گفت: «چند سال قبل پدر اميد، در تصادف جانش را از دست داد و من با اينكه متاهل بودم با مادر اميد به طور موقت ازدواج كردم. اما بعد از مدتي به خاطر مشكلات مالي از هم جدا شديم، بعد از آن چندين بار به سراغ مادر اميد رفتم تا دوباره با هم ازدواج كنيم اما او قبول نكرد. من و مادر اميد برسر همين موضوع با هم اختلاف داشتيم و اين اختلاف و درگيري به جايي كشيد كه مادر اميد از من به اتهام تهديد و ايجاد مزاحمت شكايت كرد. با اينكه شكايت او به جايي نرسيد اما من از او كينه به دل گرفتم، او تمام محبت‌هايي كه در حقش كرده بودم را فراموش كرده بود. سرانجام وقتي ديدم اصرارهاي من به جايي نمي‌رسد تصميم گرفتم از او انتقام بگيرم. روز حادثه به مدرسه اميد رفتم و در مقابل مدرسه منتظر ماندم تا مدرسه تعطيل شود. وقتي زنگ تعطيلي مدرسه خورد با كلاه كاسكتي كه بر سر داشتم وارد مدرسه شدم و اميد را به داخل سرويس بهداشتي برده و به قتل رساندم. بعد از آن هم فرار كردم اما عذاب وجدان باعث شد تا خودم را معرفي كنم.

با اعتراف قاسم به جنايت او به بازسازي صحنه جنايت پرداخت و پرونده او پس از صدور كيفرخواست به دادگاه كيفري استان قزوين رفت تا قاسم در مقابل 5 قاضي به دفاع از خود بپردازد. باتوجه به حساس بودن مساله، رسيدگي به اين پرونده به صورت ويژه انجام و او در وقت فوق‌العاده محاكمه شد.

قاسم صبح چهارشنبه 21خرداد در شعبه دوم دادگاه كيفري استان قزوين پاي ميز محاكمه رفت. مادر و پدر بزرگ اميد خواستار قصاص قاتل شدند و قاسم هم پس از پذيرفتن جرمش جزييات جنايت را بيان كرد. درنهايت دادگاه حكم قصاص او را در ملأ عام صادر كرد. با تاييد اين حكم از سوي قضات ديوان عالي كشور قرار است به زودي اين مرد در ملأ عام به ‌دار مجازات آويخته شود.




تاریخ انتشار: ۲۷ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۹:۲۸





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: پایگاه خبری آفتاب]
[مشاهده در: www.aftabnews.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 54]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن