تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 12 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):هر كس در هيچ كارى به مردم اميد نبندد و همه كارهاى خود را به خداى عزوجل واگذارد، خداو...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

خرید تجهیزات دندانپزشکی اقساطی

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1799120495




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نصیری:به دنبال سکونشینی در اینچئون هستیم


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران: نشست خبری سرپرست فدراسیون هندبال در کمیته ملی المپیک؛
نصیری:به دنبال سکونشینی در اینچئون هستیم
بعد از برگزاری دو نشست خبری فدراسیون ووشو و ژیمناستیک در سال جلسات کمیته ملی المپیک نشست خبری فدراسیون هندبال نیز امروز ظهر در محل کمیته برگزار گردید.


به گزارش گروه ورزشي باشگاه خبرنگاران،؛ به دنبال سلسله نشست‌های خبری فدراسیون‌های اعزامی به بازی‌های آسیایی اینچئون، خسرو نصیری سرپرست فدراسیون هندبال و حکیم ایمانی  سرپرست دبیری فدراسیون ظهر امروز با حضور در محل کمیته ملی المپیک ضمن ارائه گزارشی از روند آماده‌سازی تیم ملی هندبال برای بازی‌های آسیایی اینچئون در نشستی خبری به سئوالات خبرنگاران پاسخ دادند .

در ابتدای امر خسرونصیری سرپرست فدراسیون هندبال اظهار داشت: فدراسیون هندبال 6 ماه اول سال را با فعالیت‌های پر تراکم آغاز کرده و روزهای پر مشغله‌ای در پیش دارد.بازی‌های آسیایی اینچئون یکی از مهمترین رویدادی سال جاری می باشد که بر این اساس تاکنون 6 مرحله اردو  آمادگی برای تیم ملی برگزار شده است .

نصیری در ادامه با اشاره به برگزاری تورنمنت داخلی با حضور تیم ملی اسلونی به عنوان یکی از تیم های مطرح جهان به جای اعزام به اردوی مجارستان اظهار داشت: حضور تیم اسلونی در ایران و برگزاری مسابقات چند جانبه با حضور این تیم و تیم‌های داخلی دیگر دستاوردهای بسیار خوبی را به همراه داشت .

سرپرست فدراسیون هندبال افزود: تیم ملی هندبال امروز صبح به منظور آمادگی هرچه بیشتر برای بازی‌های آسیایی عازم اسلونی شد تا ضمن حضور در 10  رقابت با تیم‌های اروپایی و آسیایی در این کشور به مدت  15 روز اردو داشته باشند .

نصیری سپس در ادامه اظهار داشت : ما برای تجدید نائب قهرمانی که تیم هندبال ایران در بازی‌های آسیایی دوره قبل بدست آورد راهی اینچئون می شویم در عین حال نیم نگاهی هم به قهرمانی داریم  و اگرچه برخی حواشی تاثیرات سوء بر تیم ملی داشته ولی ملی پوشان ما با انگیزه بالایی برای تکرار حداقل مقام دوم راهی بازی‌های آسیایی می شوند.

سرپرست فدراسیون هندبال در ادامه صحبت‌هایش به اردوها و مسابقات تدارکاتی تیم‌های ملی نوجوانان وجوانان اشاره کرد و افزود:ششمین دوره مسابقات قهرمانی جهان در عمان از مهمترین رویدادهای این سال در رده سنی نوجوانان می باشد که ما با پشت سر گذاشتن 12  مرحله اردو برای این رقابت‌ها آماده می شویم .

وی همچنین در خصوص وضعیت تیم ملی هندبال بانوان اظهار داشت:هندبال بانوان ما نو پاست،ما از این تیم انتظار بازی‌های خوب داریم و نه کسب مقام ، هندبال بانوان در آسیا قدرت‌های بزرگی دارد که قطعا رسیدن به آنها بسیار دشوار است بنابر این انتظار ما تصاحب  مقام چهارمی می باشد اگرچه که با توجه به استعداد‌های بانوان رسیدن به مقام‌های بالاتر هم دور از دسترس نیست .

سرپرست فدراسیون هندبال در خاتمه گفت:در بازی‌های آسیایی همه کشورها رقابت تنگاتنگی برای کسب مدال دارند ، ما در دوره قبل مقام دوم را کسب کردیم  اگرچه خیلی سخت است که قهرمان این دوره باشیم ولی دور از دسترس هم نیست همه ما تحت فشار هستیم ولی تا افق دیدمان بلند نباشد به قله نمی رسیم  پس ما با هدف قهرمانی  و کسب طلا می جنگیم و بایستی روزی سکو برویم .

انتهاي پيام/







تاریخ انتشار: ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۶:۴۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 31]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن