تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 13 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤثّرترين وسيله جلب رحمت خدا اين است كه خيرخواه همه مردم باشى.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820442141




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ادينيهو: قلبم را به مردم ايران مي‌ دهم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: ادينيهو: قلبم را به مردم ايران مي‌ دهم
لوسيانو ادر که با لقب ادينيهو يک بازيکن برزيلي پرطرفدار است که در تبريز به درخشش مشغول است. او با دو گل سه امتيازي مقابل فولاد و ملوان فاتح قلوب هواداران تراکتورسازي شده است.

ادینیهو در مورد گل هایش برای تراکتور به "ورزش سه" می‌ گوید: این یکی از بهترین استارت های من در لیگ بوده امسال خوب شروع کردم و خوشحالم که توانسته ام تیم ام را کمک کنم. من از کرمان به شهر متفاوتی آمده ام و دوباره توانسته ام شرایط خوب خودم را تکرار کنم. من دوست دارم در همه بازی های تراکتور گل بزنم چون این کاری است که به خاطرش حقوق می‌ گیرم. گلزنی به من شوق و امید می‌ دهد و همه زندگی من است.
وقتی با ادینیهو درباره گل زده اش به تراکتور صحبت می‌ کنیم اینطور می‌ گوید: گل هایی مثل این را خیلی زده ام اما هنوز آنقدرها آماده نیستم و باید بیشتر و بیشتر تمرین کنم و گل های بیشتری هم بزنم.
وقتی از او سوال می‌ کنیم که ایا این گل را شانسی به ثمر رسانده جواب می‌ دهد: وقتی پا به توپ به سمت جلو حرکت می‌ کردم دیدم که گلر تراکتورسازی بیرون آمده و جاگیری اش مطمئن نیست بنابراین توپ را از پشت سرش داخل گل انداختم.
ادینیهو درباره شادی بعد از گلش هم اینطور می‌گوید که: من همه مردم ایران را دوست دارم چون آنها به شکل عجیبی از فوتبال من خوششان می‌ آید. من بعد از هر گل چه در کرمان و چه در تبریز قلبم را به مردم تقدیم می‌ کنم چون همیشه آنها بوده اند که به من انگیزه گلزنی و درخشش داده اند.
سوال آخر ما هم درباره زندگی در تبریز است، ادینیهو می‌ گوید: همه چیز خوب است، تازه خانه ام را اجاره کرده ام و تیم هم شرایط خوبی دارد فقط باید قبل از اینکه فصل سرما آغاز بشود گل هایم را بزنم و آقای گل بشوم.


لوسيانو ادينهوتراکتورسازي تبريز

1393/05/26 13:00  تعداد بازدید: 3,031





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 65]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن