تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):برترین اعمال دوست داشتن در راه خدا و دشمنی در راه اوست.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819737323




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

جاي هميشه خالي يک «نفر»


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۶ مرداد ۱۳۹۳ (۱۲:۲ب.ظ)
تشييع پيکر مهدي نفر برگزار شد جاي هميشه خالي يک «نفر» پيکر مهدي نفر امروز براي آرام گرفتن در خانه ابدي با حضور دوستان، همکاران و ورزشکاران تشييع شد.
به گزارش خبرنگار خبرگزاري موج، با ورود به ورزشگاه شهيد شيرودي همه نگاه ها بعد از تماشاي عکس بزرگ نصب شده در آنجا به سمت سکويي مي رفت که پسرکي 8، 9 ساله آنجا نشسته بود و همه دستي از روي نوازش به سر او مي کشيدند. همه در چهره آن باقي مانده و يادگار از مهدي نفر گمشده اي را دنبال مي کردند که هنوز رفتنش را باور ندارند.
امروز در حضور بيشمار اهالي ورزش که از چند روز قبل پيام هاي تسليت شان زينت بخش صفحه ورزشي خبرگزاري فارس بود، پيکر مهدي نفر براي آرام گرفتن در منزل ابديش تشييع شد.
از همان ساعات ابتدايي صبح شاهد حضور چهره هاي شاخص ورزشي کشورمان بوديم که جداي همه رنگ ها و سلايق در محيطي آکنده از غم و اندوه شانه به شانه يکديگر منتظر ورود پيکر زنده ياد مهدي نفر بودند.
از وزير ورزش و معاونانش تا مسئولان فدراسيون هاي فوتبال، اسکواش، جانبازان و معلولين تا خبرنگاران و سردبيران روزنامه ها و خبرگزاري ها و مجريان ورزشي شبکه هاي مختلف در اين مراسم حضور داشتند.
خيلي غم انگيز بودن ديدن اشک هاي مادر بزرگي که نوه اش را در آغوش مي گرفت و مي گفت پسر مهدي هم مثل خودش در همين سن يتيم شد. گفته اي که تاب توان را براي هيچکدام از اطرافيان باقي نگذاشت و باعث لرزيدن شانه هايي بود که به خاطر اين موضوع اشک در روي چهره هايشان سرازير مي شد.
پيکر مهدي نفر در ميان موجي از علاقه مندان و دوستدارانش وارد ورزشگاه شد و بعد از فروکش کردن بيقراري مادر و همسري که چند روزي است بدون شنيدن صداي او کاري جز مويه کردن بلد نبودند، براي خواندن نماز مقابل صحن ورودي ورزشگاه قرار گرفت.
نفر به نفر حاضرين درحالي که با صداي بلند رضايت خود را از مهدي نفر اعلام مي داشتند او را براي آخرين حضورش دور مستطيل سبز بدرقه و با زنده نگه داشتن يادش اورا رهسپار منزل ابديش کردند.
خبرگزاري موج بازهم اين ضايعه را به خانواده، همکارانش در خبرگزاري فارس و جامعه رسانه هاي ورزشي کشور تسليت گفته، براي آن مرحوم غفران الهي و براي بازماندگانش صبر و شکيبايي مسالت دارد.
روحش شاد و يادش گرامي...













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 42]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن