تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر كس براى خدا دانش بياموزد و به آن عمل كند و به ديگران آموزش دهد، در ملكوت آسمانها ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820769617




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سی ان ان مطمئن شد؛ زنان ایزدی به موصل برده شده اند


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: سی ان ان مطمئن شد؛ زنان ایزدی به موصل برده شده اند


شبکه تلویزیونی CNN امریکا که تاکید کرده بود خبرهای جنایات داعش را تا زمانی که یک منبع مطمئن اعلام نکند، تائید نمی کند، امروز پس از گفتگو با یکی از فرماندهان داعش اعلام کرد: زنان ایزدی ربوده شده، به موصل منتقل شده اند. به گزارش پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، شبکه خبری CNN امریکا پس از مصاحبه با یکی از سرکردگان گروه تروریستی داعش، اطمینان یافت که خبرهای جنایات اخیر دست پروردگان صهیونیسم صحت دارد و زنان ایزدی عراق به موصل برده شده اند. این شبکه امریکایی که حرامیان داعش را تروریست نمی داند و آنها را به عنوان یک سازمانی رسمی، با نام موسسه دولت اسلامی معرفی می کند، در تمام خبرهای مربوط به جنایات داعش، تاکید می کند تا زمانی که یک منبع موثق و قابل اعتماد خبر را اعلام نکند، این شبکه نیز خبر مورد نظر را تایید نمی کند.
رسانه های امریکایی از داعش حمایت می کنند
بر اساس همین رویکرد، شبکه سی ان ان، باوجود انتشار اظهارات میرزا دینای، رهبر ایزدی های عراق که به شبکه چهار تلویزیون دولتی بریتانیا گفته بود، تروریست ها 350 مرد روستای کاوجو را قتل عام کرده و بیش از هزار زن و کودک را ربوده اند، تاکید کرد این اظهارات را تایید نمی کند، اما ساعاتی بعد، پس از مصاحبه تلفنی با یکی از سرکردگان داعش اعلام کرد؛ زنان ایزدی به موصل برده شده اند.
مصاحبه سی ان ان با فرمانده داعش
سی ان ان به نقل از منبع موثق و قابل اعتماد خود گزارش داد؛ جنگجویان دولت اسلامی هفته گذشته با حمله به روستاهای منطقه سنجار تعداد زیادی از مردان را که حاضر به توبه و بیعت با خلیفه نشدند کشتند و زنان و کودکان آنها را به عنوان غنیمت جنگ به موصل بردند. این سرکرده تروریست ها تاکید کرد تعداد زنانی که غنیمت گرفته شده اند بیش از صد نفر است.
زنان ایزدی به موصل منتقل شدند
از یک هفته پیش، صدها نفر از اهالی منطقه سنجار و شخصیت های سیاسی عراقی خبر از یورش تکفیری ها به ایزدی ها و کشتار مردان و ربودن زنانشان می دهند، اما رسانه های عمده و جریان ساز امریکایی که مالکان صهیونیست دارند، با شبهه افکنی در صحت این اخبار تلاش می کنند، از بار مسئولیت خود در بوجود آوردن گروه های تکفیری و مسلح کردن آنها بکاهند. با این وجود، فشار افکار عمومی و توقع جهانیان از مدعیان مبارزه با تروریسم، باعث شد مقامات امریکایی علیرغم میل باطنی و مغایر با سیاست های خود در منطقه، صد و سی سرباز را برای حفاظت از امریکایی ها به عراق اعزام کنند و باراک اوباما نیز در نمایشی تبلیغاتی اعلام کرد نظامیان این کشور در جنگ با داعش، با کردها و ارتش عراق همکاری می کنند، اما باوجود تبلیغات فراوان، مجموع عملیات این یگان نظامی در عراق، شامل یک پرواز شناسایی به قصد بررسی وضعیت آوارگان و نیز، یک مورد شلیک راکت به دو خودرو متعلق به داعش بوده که عصر دیروز و پس از اصرارهای فراوان مردم منطقه رخ داد، بوده است.
حمله امریکا به داعش
پس از پرواز شناسایی سه روز پیش، پنتاگون و باراک اوباما با صدور بیانیه و سخنرانی مهیجی اعلام کردند با دخالت نیروهای نظامی امریکا، محاصره ده روزه آوارگان ایزدی در کوه های سنجار شکسته شد و بالگردهای امریکایی با پیروزی و اطمینان از اینکه آواره ها وضعیت خوبی دارند، به مقر خود بازگشتند.    


یک شنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۲:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 18]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن