تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 14 تیر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):پروردگارم هفت چيز را به من سفارش فرمود: اخلاص در نهان و آشكار، گذشت از كسى كه ب...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

تبلیغات متنی

اتاق فرار

خرید ووچر پرفکت مانی

تریدینگ ویو

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

رسانه حرف تو - مقایسه و اشتراک تجربه خرید

سرور اختصاصی ایران

تور دبی

دزدگیر منزل

تشریفات روناک

اجاره سند در شیراز

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

پیچ و مهره

طراحی کاتالوگ فوری

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

Future Innovate Tech

آموزشگاه آرایشگری مردانه شفیع رسالت

پی جو مشاغل برتر شیراز

قیمت فرش

آموزش کیک پزی در تهران

لوله بازکنی تهران

میز جلو مبلی

هتل 5 ستاره شیراز

آراد برندینگ

رنگ استخری

سایبان ماشین

قالیشویی در تهران

مبل استیل

بهترین وکیل تهران

شرکت حسابداری

نظرسنجی انتخابات 1403

استعداد تحلیلی

کی شاپ

خرید دانه قهوه

دانلود رمان

وکیل کرج

آمپول بیوتین بپانتین

پرس برک

بهترین پکیج کنکور

خرید تیشرت مردانه

خرید نشادر

خرید یخچال خارجی

وکیل تبریز

اجاره سند

وام لوازم خانگی

نتایج انتخابات ریاست جمهوری

خرید سی پی ارزان

خرید ابزار دقیق

بهترین جراح بینی خانم

تاثیر رنگ لباس بر تعاملات انسانی

خرید ریبون

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1804354952




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

پیکارهای تکواندوی نظامیان جهان در تهران افتتاح شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: با شعار صلح و دوستی از طریق ورزش؛ پیکارهای تکواندوی نظامیان جهان در تهران افتتاح شد تهران- ایرنا- بیست و دومین دوره پیکارهای تکواندوی نظامیان جهان عصر امروز (شنبه) با شعار صلح و دوستی از طریق ورزش در تهران افتتاح شد.


به گزارش ایرنا، در مراسم گشایش این رقابت ها محمود گودرزی وزیر ورزش و جوانان، وابستگان نظامی کشورهای شرکت کننده، مهرعلی باران چشمه رییس تربیت بدنی نیروهای مسلح، حسین سلامی جانشین فرماندهی کل سپاه پاسداران، امیر نصراله عزتی معاون هماهنگ کننده وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح، سیدمحمد پولادگر رییس فدراسیون تکواندو و نماینده فدراسیون جهانی از کامرون حضور داشتند.
در این مراسم نمایندگان 18 تیم شرکت کننده از کشورهای الجزایر، ارمنستان، بلاروس، برزیل، چین، کلمیبا، اردن، قزاقستان، کویت، پاکستان، قطر، روسیه، آفریقای جنوبی، سوریه، سریلانکا، تونس، ویتنام و ایران با حمل پرچم های کشورهای خود، مقابل جایگاه قرار گرفتند.
حرکات نمایشی توسط تکواندوکاران ایران نیز از دیگر بخش های این مراسم بود.
در ابتدای مراسم پیام رییس کل ستاد نیروهای مسلح سرلشگر فیروزآبادی توسط مهرعلی باران چشمه قرائت شد.
پس از به اهتزاز درآمدن پرچم سیزم سرود بین المللی این ارگان نیز در سالن پخش شد.
دبیرکل سیزم در این مراسم گفت: افتخار دارم که به نمایندگی رییس سیزم و 134 عضو این اتحادیه سخنرانی کنم و افتخار می کنم که امروز در تهران هستم و مورد پذیرش نیروهای مسلح ایران قرار گرفته ام.
کلنل «دوراما بی کویتا» افزود: مشخص است که تلاش های بسیاری برای هماهنگی، آمادگی و برگزاری این رقابت ها توسط نیروهای مسلح جمهوری اسلامی ایران انجام شده است.
وی با بیان اینکه یکبار دیگر در سال 1997 برای حضور در رقابت های قهرمانی فوتبال نظامیان جهان در تهران حاضر شده بود، عنوان کرد: سال مهمی برای شورای نظامی ارتش های جهان (سیزم) داشتیم چراکه توانستیم 18 دوره رقابت قهرمانی جهان را در رشته های مختلف برگزار کنیم.
دبیرکل سیزم با اشاره به شعار صلح و دوستی از طریق ورزش عنوان کرد:در این زمنیه خط و سیاست اسلام را پیگیری می کنیم زیراکه شعار دین مبین اسلام این است که همه با یکدیگر برادر هستند و می توان گفت که تمام نطامیان جهان برادر یکدیگر هستند.
وی در خصوص سطح عملکرد نیروهای مسلح در رقابت های بین المللی گفت: پیشرفت خوبی داشته ایم و در المپیک گذشته نیز ورزشکاران نظامی از کشورهای گوناگون 25 مدال کسب کردند.
کلنل «دوراما بی کویتا» همچنین با تشکر از فدراسیون جهانی و فدراسیون تکواندوی ایران، تصریح کرد: از ورزشکاران خالصانه درخواست می کنم که شعار این مسابقه ها را گسترش دهند، چراکه رقابت ما برای کسب مدال نیست و برای تقویت دوستی و ارتباط بیشتر با هم قطاران خود تلاش می کنیم.
در ادامه این مراسم کاپیتان محمود رییس کمیته تکواندوی سیزم نیز با تشکر از وزارت دفاع و پشتیبانی نیروهای مسلح ایران، دبیرکل و رییس سیزم و برگزار کنندگان این مسابقه، گفت: از جمهوری اسلامی ایران به خاطر میزبانی تکواندوی نظامیان بانوان تشکر می کنم و کمیته بین المللی المپیک نیز در این خصوص حمایت لازم را از ما داشت.
رقابت های تکواندوی نظامیان جهان امروز با مسابقه های بخش بانوان آغاز و روزهای یکشنبه تا سه شنبه با پیکارهای مردان ادامه می یابد.
تیم ایران در بیست و یکمین دوره مسابقه های نظامیان جهان که سال 2013 در ویتنام برگزار شد با کسب 3 مدال طلا، 2 نقره و 2 برنز عنوان قهرمانی را کسب کرد.
ورزشی(3)**3783**1067**1449



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 61]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن