تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 7 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر كس در مقابل ثروتمند به خاطر ثروتش تواضع كند دو سوم دينش از بين برود.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1812930664




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

چگونه شمشیرباز ایرانی آزاد شد؟


واضح آرشیو وب فارسی:تابناک: چگونه شمشیرباز ایرانی آزاد شد؟
به دنبال یک سلسله عملیات اطلاعاتی و امنیتی حساب شده از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) و مشارکت مطلوب معتمدان و ریش سفیدان محلی، "حامد صداقتی" و همراه وی و تعدادی دیگر از عوامل گروگانگیر صبح امروز آزاد و به آغوش کشور بازگشتند.
کد خبر: ۴۲۶۱۹۶
تاریخ انتشار: ۲۵ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۸:۳۵ - 16 August 2014


استاندار سیستان و بلوچستان گفت: صبح امروز در عملیاتی حساب شده و با تلاش پیگیر و مستر سربازان گمنام امام زمان(عج) و مشارکت معتمدان محلی "حامد صداقتی" شمشیر باز ایرانی و همراهانش آزاد و به کشور بازگشتند.

علی اوسط هاشمی در گفت‌وگو با تسنیم در زاهدان، اظهار کرد: به دنبال یک سلسله عملیات اطلاعاتی و امنیتی حساب شده از سوی سربازان گمنام امام زمان(عج) و مشارکت مطلوب معتمدان و ریش سفیدان محلی، "حامد صداقتی" و همراه وی و تعدادی دیگر از عوامل گروگانگیر صبح امروز آزاد و به آغوش کشور بازگشتند.

وی افزود: این رهاسازی گروگان‌ها بدون دادن هیچ گونه امتیازی به طرف مقابل انجام شد، افراد گروگان گرفته شده با آرامش و بدون هیچ آسیبی آزاد شدند.

10 اردیبهشت ماه امسال حامد صداقتی قهرمان شمشیرباز کشور و همراه وی که با خودروی شخصی در حوالی شهرستان مرزی خاش در حال تردد بودند با تیراندازی افراد مسلح ناشناس مواجه شده و ربوده شدند که در این حادثه یک نفر از سرنشینان کشته شد و 2 نفر هم گروگان گرفته شدند.














این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: تابناک]
[مشاهده در: www.tabnak.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 68]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن