تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع): مؤمن نه بدى مى كند و نه معذرت مى خواهد و منافق هر روز بدى مى كند و معذرت مى ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798494921




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

نگاه ویژه ای به حوزه گردشگری وجود ندارد/ ارائه برنامه های اجلاس بین المللی گردشگری سلامت


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > شمال > مازندران در نشست با خبرنگاران مطرح شد؛
نگاه ویژه ای به حوزه گردشگری وجود ندارد/ ارائه برنامه های اجلاس بین المللی گردشگری سلامت
ساری - خبرگزاری مهر:  معاون برنامه ریزی و اشتغال استانداری مازندران، ایران را جزو 10 کشور نخست حوزه گردشگری دانست و اظهارداشت : متاسفانه نگاه ویژه ای به حوزه گردشگری وجود ندارد و ما نتوانسته ایم از این ظرفیتهای بالقوه استفاده بهینه کنیم.



به گزارش خبرنگار مهر، علی احسانی بعد از ظهر شنبه در نخستین کنفرانس گردشگری سلامت عضو اکوبا اشاره به تغییر و اصلاح راهبردهای اساسی استان  اظهارداشت : نگاه ما در حوزه استان تغییر و اصلاح راهبردهای اساسی استان با کمک آمایش سرزمینی  است.
 
وی یکی از راهبردهای استان راگردشگری دانست و افزود : یکی از توانمندی های استان بحث گردشگری است که کمتر می تواند به باورها و مباحث فرهنگی لطمه وارد کند.
 
نگاه صنعتی در حوزه گردشگری نداریم
 
قاسم جان بابایی ، رئیس علوم پزشکی مازندران نیز دراین مراسم با تاکید براینکه درکشور نگاه صنعتی درحوزه گردشگری وجود ندارد  گفت : علیرغم توسعه بخش درمانی کشور بدلیل عدم توجه به حوزه صنعتی دربخشدرمانی نارضایتی در این بخش وجود دارد.
 
وی با اشاره به کشور ترکیه گفت: با وجود اینکه کشور ترکیه در بسیاری ازشاخصهای درمانی از کشور ایران پایین تراست ولی در حوزه گردشگری سلامت پیشرفتهای زیادی داشته است .
 
جان بابایی با بیان اینکه بیشترین پزشکان متخصص در این استان وجود دارند  گفت : باتوجه به ظرفیتهای درمانی استان امروزه پیوند مغز و استخوان ، در مان بیماران سرطانی و عمل پیوند در مازندران انجام می شود.
 
وی برگزاري اين كنفرانس، فرصتي در جهت نگرش اقتصادي درست به اين موضوع براي نخستين بار در كشور و زمينه اي براي تعامل افكار و تجربه هاي في مابين است.
 
وجود سه هزار تخت بیمارستانی در مازندران
 
وي با اشاره به وجود سه هزار تخت بیمارستانی مصوب، وجود پزشكان متخصص و فوق تخصص، 6 بيمارستان 200 تختخوابي، 5 بيمارستان خصوصي در حال ساخت در استان و انجام هزار پیوند کلیه و پیوند مغز و استخوان و عمل قلب باز در مراکز درمانی مازندران ، خاطر نشان ساخت:  اميدواريم بتوانيم از اين توانمندي در جهت توسعه گردشگري سلامت با نگاه گردشگري، صنعت و اقتصاد بهره گيري كنيم.
 
جان بابایی با بیان اینکه شش پنل با محور گردشگری سلامت در كنفرانس گردشگری سلامت ارايه خواهد شد، تصريح كرد: نمايشگاهي مركب از 70غرفه از دانشگاه های علوم پزشکی کشور اعم از 8 غرفه ي دانشگاهي از گيلان تا گرگان، 10 غرفه ي تجهيزات پزشكي توليدات داخل، 10 غرفه توريسم سلامت، 5 غرفه ي مواد غذايي، 2 غرفه اتاق سلامت و ويزيت بيمار و 10 غرفه براي بيمارستان هاي خصوصي و ..... در اين راستا برگزار مي گردد.
 
ارائه 74 مقاله در حوزه اقتاد و گردشگری سلامت
 
وي با بیان اینکه 74 مقاله در قالب سخنرانی در حوزه اقتصاد و گردشگری سلامت به این کنگره پذیرفته شده است، گفت: روسای کمیته سلامت کشورهای اکو، رایزنان گردشگری و بازرگانی کشورهای عضو اکو در این نشست حضور دارند.

 
رئیس علوم پزشکی مازندران در ادامه با اشاره به برگزاری نمایشگاه سلامت  افزود : 74 مقاله به این کنفرانس ارائه شده که بیشتر این مقالات از کشورایران است .
دلاور بزرگ نیا ، مدیرکل میراث فرهنگی وگردشگری مازندران  به ظرفیتهای استان اشره کرد و اظهار داشت : باید ظرفیتهای استان را به گونه ای به تصویر بکشانیم تا کشورهای جهان با این ظرفیتهاآشناشوند.
 
وی جدی ترین بالهای گردشگری سلامت را توریست درمانی دانست و بیان داشت: برگزاری این کنفرانس فرصتی بی نظیر است و تا کشورهای عضو اکو با ظرفیتهای استان اشنا شوند.
 
مدیرکل میراث فرهنگی وگردشگری مازندران با بیان اینکه مراسم افتتاحیه کنفرانس گردشگری در 27 مردادماه برگزار می شود  گفت : در این مراسم سفرای کشورهای ، رایزنان سیاسی و روسای کمیته سلامت کشورهای عضو اکو شرکت می کنند.
 
دبیر ستاد اجرایی اجلاس گردشگری سلامت کشورهای اکو، با اشاره به اینکه مقوله سلامت از زیربخش های اساسی گردشگری سلامت است، افزود: موضوع توریسم سلامت یک رویداد بزرگ برای استان خواهد بود.
 
وي در ادامه از ورود میهانان داخلی و خارجی اجلاس از عصر 26 مرداد برای اقامت در هتل رامسر خبر داد و عنوان داشت: قرار است تور گردشگری با حضور میهمانان داخلی و اعضای عضو اکو به مناسبت هفته فرهنگی رامسر، رامسر گردی صورت گیرد.
 
مدیرکل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری مازندران با اشاره به اینکه افتتاحیه اجلاس گردشگری سلامت از ساعت 10 صبح روز دوشنبه 27 مرداد آغاز خواهد شد، بيان كرد: رئیس اتاق اکوی ایران، استاندار مازندران، دبیر کل همکاری های اقتصادی اکو، رئیس سازمان میراث فرهنگی، رئیس اتاق بازرگانی ایران، وزیر بهداشت به عنوان سخنرانان افتتاحیه این کنفرانس مي باشند.
 
بزرگ نیا با بیان اینکه پس از افتتاحیه کنفرانس، نمایشگاه گردشگری سلامت با پنل های علمی در جوار هتل رامسر برگزار می شود، افزود: در روز نخست دو پنل علمی توسعه و تنوع محصولات و خدمات گردشگری سلامت و مدیریت زمین و منطقه بندی گردشگری سلامت، هر يك با 9 سخنران را خواهیم داشت.
 
وی افزود: در روز سه شنبه به عنوان دومین روز اجلاس سه پنل علمی توسعه و توانمندسازی نیروی انسانی در گردشگری سلامت، اقتصاد گردشگری سلامت و فناوری ارتباطات و اطلاعات و گردشگری سلامت و ارتباط با مشتری، تبلیغات و بازاریابی در گردشگری سلامت مجموعاً با 30 سخنرانی برگزار می شود.
 
دبیر ستاد اجرایی اجلاس گردشگری سلامت کشورهای اکو با اشاره به اینکه میهمانان اجلاس چهارشنبه 29 مرداد از رامسر به شرق استان عزیمت می کنند، افزود: قرار است با حضور این میهمانان از بیمارستان چالوس بازدید و بیمارستان آمل نيز افتتاح گردد.
 
وي از انتشار نشریه فارسی و انگلیسی به صورت روزانه در اجلاس خبر داد و گفت: امیدواریم حضور رسانه ها در این رویداد ملی پررنگ باشد.

 


۱۳۹۳/۵/۲۵ - ۱۷:۰۵





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 117]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن