تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 24 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):مؤمن هرگاه سخن گويد ياد (خدا) مى كند و منافق هرگاه سخن گويد بيهوده گويى مى كند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815593331




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیست بازیکنان وهمراهان تیم فوتبال امید در بازیهای آسیایی نهایی شد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: لیست بازیکنان وهمراهان تیم فوتبال امید در بازیهای آسیایی نهایی شد تهران - ایرنا - نشست کمیته فنی وتوسعه فدراسیون فوتبال بابررسی آخرین برنامه های تیم امید برای حضوردربازی های آسیایی اینچئون،لیست بازیکنان و همراهان این تیم در این بازیها را نهایی کرد.


به گزارش ایرناازفدراسیون فوتبال، جلسه کمیته فنی و توسعه روز شنبه با حضور کیومرث هاشمی رییس کمیته ملی المپیک، علی کفاشیان و مهدی محمد نبی رییس و دبیرکل کمیته ملی المپیک وهومن افاضلی، نلو وینگادا ورسول دانشجو، برگزار شد.
دراین نشست درباره تاریخ اعزام تیم امید به اردوی چین صحبت شد و در ادامه، حضور در بازیهای آسیایی کره جنوبی مورد بررسی قرار گرفت و تاکید شد باشگاه های حاضر در لیگ نهایت همکاری خود را با این تیم جهت شرکت بازیکنان در تمرینات آماده سازی و اردوها و مسابقات رسمی و تدارکاتی آن با تاریخ های اعلام شده توسط وینگادا داشته باشند.
همچنین فدراسیون فوتبال، سازمان لیگ و باشگاه ها تعامل خوبی با این تیم داشته و کمیته ملی المپیک هم نظارت خود را در راستای انجام مصوبات جلسه امروز پیگیری کند.
دراین نشست لیست بازیکنان وهمراهان تیم ملی نهایی شدو آخرین هماهنگی هایی که از طریق کمیته ملی المپیک می بایست انجام می شد، مورد بحث و بررسی قرار گرفت.
ورزشی**1590



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 21]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن