تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):خدا را بخوانید و به اجابت دعای خود یقین داشته باشید و بدانید که خداوند دعا را از ق...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819543531




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور/ شکست سنگین ملوان بندرگز مقابل خزر رودسر


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور/ شکست سنگین ملوان بندرگز مقابل خزر رودسر رشت - ایرنا - در ادامه رقابت های لیگ برتر فوتبال ساحلی کشور در گروه شمال، تیم خزر رودسر به روند شکست ناپذیری خود ادامه داد و در خانه شکست سنگینی را به ملوان بندر گز تحمیل کرد.


به گزارش خبرنگار ایرنا، از هفته سوم دور برگشت این رقابت ها عصر جمعه تیم خزر رودسر میزبان تیم ملوان بندرگز بود که با نتیجه هفت بر صفر حریف خود را با شکست سنگین بدرقه کرد.
در این دیدار که در زمین ورزشی ساحلی شهرداری رودسر با حضور جمع زیادی از علاقه مندان به این رشته ورزشی برگزار شد، گلهای تیم میزبان را ˈمحمد احمد زاده ˈچهار گل ،ˈمحسن فکوری ˈدو گل و ˈحامد قربان پور ˈیک گل به ثمر رساندند.
تیم حریف در این دیدار بازی قابل قبولی به نمایش نگذاشت و بازیکنان این تیم در بیشترین دقایق بازی وارد مسائل حاشیه ای شدند و داور چند بار بازی را متوقف کرد.
سرمربی تیم فوتبال خزر رودسر پس از پایان بازی در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: ما در این دیدار به طور کامل بر بازی و حریف مسلط بوده و مستحق کسب هر سه امتیاز بودیم و تیم حریف چیزی برای گفتن نداشت.
ˈوحید قاسمی پورˈ افزود: انگیزه تک تک بازیکنان ما در این بازی برای رسیدن به گل بسیار عالی بود و آنان نشان دادند که ظرفیت بالایی دارند.
سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرگز هم پس از پایان بازی به خبرنگار ایرنا گفت: هر دو تیم بازی خوبی به نمایش گذاشتند اما این دیدار برای ما بسیار سنگین و از حساسیت بالایی برخوردار بود.
ˈمهدی تبیانیان ˈافزود: تیم حریف از دو سه موقعیت که در زمانهای اول و دوم بازی بدست آورد به خوبی استفاده کرد اما ما می توانستیم بهتر از این عمل کنیم و اشتباهات فردی بازیکنان باعث شد گلهای زیادی دریافت کنیم.
گزارش ایرنا، حاکیست خزر رودسر دو هفته مانده به پایان لیگ برتر فوتبال ساحلی در گروه شمال کشور صعود خود را به دور بعدی مسابقات مسجل کرد.
خزر رودسر هم اکنون با 21امتیاز به تنهایی در صدر جدول قرار دارد و ملوان بندر گز با این شکست در امتیاز 13باقی ماند.
در رقابتهای لیگ برتر فوتبال ساحلی در گروه شمال کشور شش تیم ملوان بندر گز ،خزر رودسر ،لسمان مروارید خزر، هف سمنان، قوی سپید انزلی و فائز کاران ساری حضور دارند.
شهرستان ساحلی رودسر در شرق مرکز استان گیلان قرار دارد.ک/3
7290 /603



25/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 44]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن