تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):ميان حق و باطل جز كم عقلى فاصله نيست. عرض شد: چگونه، اى فرزند رسول خدا؟ فرمود...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820002729




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

حاشيه ديدار پرسپوليس و ذوب‌آهن


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: حاشيه ديدار پرسپوليس و ذوب‌آهن
بازيکنان تيم‌هاي پرسپوليس و ذوب‌آهن به ياد خبرنگار تازه درگذشته خبرگزاري فارس با بازوبند مشکي وارد زمين شدند.

 دیدار تیم‌های پرسپولیس و ذوب‌آهن در حالی از ساعت 19:20 در ورزشگاه آزادی برگزار شد که همه چیز تحت الشعاع درگذشت مهدی نفر، خبرنگار خبرگزاری فارس بود.
به گزارش تسنیم، بازیکنان پرسپولیس، ذوب‌آهن و یحیی گل محمدی به علت درگذشت مهدی نفر، گروهبان یکم رضا غنی‌آبادی و درگذشتگان سانحه هوایی با بازوبند مشکی به زمین آمدند. «نفر» عضو تیم رسانه ورزش نیز بود که شماره 22 این تیم را به تن می‌کرد.
* پیش از آغاز بازی علی دایی به سمت نیمکت ذوب‌آهن رفت و با نیمکت نشینان این تیم خوش و بش کرد. همچنین رضا نوروزی، بنگر، کفشگری، خانزاده، ماهینی، نورمحمدی و اسماعیل‌زاده به سمت یحیی گل‌محمدی رفتند.
* در طرف مقابل هم محسن مسلمان و قاسم دهنوی از جمله بازیکنان ذوب‌آهن بودند که پیش از آغاز بازی از علی دایی رخصت گرفتند. نکته جالب اینجا بود که دهنوی تلاش می‌کرد تا پای دایی را ببوسد.
* پیش از به صدا درآمدن سوت آغاز بازی توسط داور مسابقه، بازیکنان حاضر در زمین و تیم داوری به علت درگذشت مهدی نفر و درگذشتگان سانحه هوایی یک دقیقه سکوت کردند.
* مایکل اومانیا مدافع تیم ملی کاستاریکا که در آستانه پیوستن به  پرسپولیس است با پیراهن قرمز در جایگاه ویژه حاضر شد. مهرداد میناوند، ابراهیم شکوری و مهدی شیری هم در جایگاه ویژه حضور دارند. حمید علی‌عسگر نیز با لباس شخصی وارد ورزشگاه شد اما پس از مدتی ورزشگاه را ترک کرد.


پرسپوليس تهرانليگ برتر ايرانفوتبالذوب آهن اصفهان

1393/05/24 19:43  تعداد بازدید: 3,728





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن