تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):رسول خدا صلى‏الله‏عليه‏و‏آله، هرگز بدگويى كسى را نمى‏كردند، سرزنش نمى‏نمودند و در ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819843255




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مانوئل نوير جدي‌ترين رقيب رونالدو


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مانوئل نوير جدي‌ترين رقيب رونالدو
يوفا ديروز اعلام کرد که رونالدو، نوير و روبن سه نامزد جايزه بهترين بازيکن سال اروپا هستند. مسي حتي در جمع سه نفر نهايي نيز نبود.

 کریستیانو بخت اصلی بردن این جایزه است 
به گزارش "ورزش سه" ، این جایزه با رای خبرنگاران اهدا می شود. ستاره پرتغالی سال گذشته در چمپیونزلیگ 17گل زد و در لالیگا نیز پی چی چی و کفش طلا را کسب کرد. او فصل قبل را با 51گل در 47 بازی تمام کرده بود.
امسال چهارمین دوره ای است که این جایزه اهدا می شود. ستاره پرتغالی هنوز این جایزه را نبرده است اما همیشه جزء مدعیان آن بوده است. البته او در سال 2008 جایزه بهترین بازیکن سال یوفا را کسب کرد.
امسال نه تنها پدرو لوپز و امیلیو بوتراگوئنو بلکه پرز نیز از کادر پزشکی باشگاه برای مراسم اهدای این جایزه به مونته کارلو می روند.
نویر، اولین دروازه بانی که مدعی می شود
نویر دیروز تبدیل به اولین دروازه بانی شد که در لیست نهایی نامزدهای بهترین بازیکن سال اروپا قرار می گیرد. وی در فصل 14-2013پنج جام برد : جام باشگاه های جهان، بوندسلیگا ، جام حذفی ، سوپرکاپ اروپا و جام جهانی.
او برای دومین سال پیاپی بهترین بازیکن سال آلمان شد و دستکش طلایی جام جهانی را کسب کرد. در برزیل یکی از دلایل اصلی قهرمانی آلمان بود. از میان سه گزینه، دروازه بان آلمانی فصل گذشته بیشترین جام را برد اما نکته این جاست که برای چنین جوایزی معمولا دروازه بان ها شانس زیادی ندارند .در صورتی که این جایزه را ببرد، یک اتفاق جالب رقم خواهد خورد. نویر جدی ترین رقیب رونالدوست.
شانس اندک روبن
سومین گزینه آرین روبن است. بازیکن بایرن مونیخ کمترین شانس را در میان سه گزینه دارد . بازیکن سابق رئال سومین گلزن برتر بایرن در فصل گذشته بود و همچون نویر چهار جام در عرصه باشگاهی برد. او کلا 21 گل زد ، پنج تا کمتر از مولر و مانژوکیچ.
اما بهترین لحظاتش در جام جهانی بود که یکی ا زدلایل صلی رسیدن تیمش به نیمه نهایی بود. در برزیل سه گل زد و در مقابل اسپانیا عالی عمل کرد.


کريستيانو رونالدورئال مادريداسپانيااروپافوتبال

1393/05/24 20:01  تعداد بازدید: 915





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن