تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):نماز دژ محكم خداوند رحمان و وسيله راندن شيطان است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821209807




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

بازگشت امید به ورزش کرمان


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: بازگشت امید به ورزش کرمان کرمان - ایرنا - پس از سقوط تیم فوتبال مس کرمان از لیگ برتر به دسته پایین تر و سقوط برخی تیم های ورزشی استان مانند والیبال و بسکتبال در سال های گذشته، مدتی بود که رنگ و بوی امید از ورزش کرمان رخت بر بسته بود تا این که...


به گزارش ایرنا، با روی کار آمدن دولت تدبیر و امید در یک سال گذشته اگرچه فرصت کمی برای بازگشت به شرایط خوب وجود داشت اما در این بین یکی از اهداف دولت که در ورزش استان نیز پیگیری و بر آن تاکید شد استفاده از مدیران بومی، کاربلد و کارکشته برای بخش های مختلف ورزش کرمان بود.
بی شک دولت نمی خواهد امید از خانه ها و دل ها زدوده شود و ناامیدی فضای جامعه را در بر گیرد.
در این راستا تغییر و تحولاتی در ورزش استان انجام شد؛ ˈمحمود محمودی نیاˈ که معاونت تربیت بدنی و سلامت آموزش و پرورش استان کرمان و سابقه فعالیت های ورزشی بویژه مربیگری تیم فوتبال مس رفسنجان را بر عهده داشت به عنوان مدیرکل ورزش و جوانان استان منصوب شد.
در ادامه ˈفتح الله نژاد زمانیˈ که سابقه حضور چندین و چند ساله در ورزش استان را دارد برای دومین بار به عنوان مدیرعامل باشگاه مس کرمان انتخاب شد که او نیز فردی دلسوز، باتجربه و زحمتکش است.
همچنین ˈابوالحسن مهدویˈ که یکی از پیشکسوتان ورزش استان ویژه هندبال است به عنوان رییس هیات مدیره باشگاه مس کرمان انتخاب شده که البته وی بتازگی به عنوان سرپرست فدراسیون تنیس جمهوری اسلامی ایران نیز منصوب شده است.
در راستای تفکر بازگشت امید به ورزش استان نیاز به یک همدلی، کار جهادی و همراهی و حمایت مستمر مدیران استان بویژه استاندار بومی و تلاشگر کرمان است.
برای اینکه این اهداف محقق شوند علاوه بر دستگاه ها، مجموعه ها و ارگان های مختلف، این خبرنگاران هستند که باید فضای بوجود آمده فعلی را بخوبی تحلیل کنند و ابزاری برای کمک به واصل شدن انتظارات مردم کرمان از ورزش بویژه تیم فوتبال مس کرمان باشند.
باشگاه مس کرمان، اداره کل ورزش و جوانان و هیات فوتبال استان کرمان عصر جمعه در آیینی ضمن تبریک روز خبرنگار به ورزشی نویسان استان و تجلیل از آنها، همین وحدت و همراهی را از نمایندگان رسانه های مختلف درخواست کردند و خواستار ایجاد فضایی سازنده همراه با انتقادات و پیشنهادات منطقی و نه تخریبی شدند.
همگی بر نقش ارزنده و بی بدیل خبرنگاران در اطلاع رسانی و ایجاد آرامش و امید در جامعه واقف هستند اما همواره باید فضایی ایجاد شود که بتوانیم از همه ظرفیت ها به بهترین شکل استفاده کنیم.
در این آیین ˈمازیار ناظمیˈ رییس مرکز اطلاع رسانی و روابط عمومی وزارت ورزش و جوانان نیز که خود اهل استان کرمان است و در کرمان خبرنگار بوده حضور داشت.
ناظمی از مدیرکل ورزش و جوانان استان و مدیرعامل باشگاه مس کرمان درخواست کرد شورای رسانه استان را در مجموعه های خود تشکیل دهند و از مشورت و تجربه خبرنگاران ورزشی کرمان استفاده کنند.
نکته مورد تاکید در این نشست درس گرفتن از اتفاقات گذشته بویژه در جریان سقوط تیم مس کرمان و از خود گذشتگی برای رسیدن به هدف نهایی که همان سربلندی ورزش استان است، بود تا اینکه دچار آفت و سرخوردگی نشویم.
مراد حاج جعفری رییس هیات فوتبال استان کرمان نیز بر لزوم وجود آرامش و امید در جامعه بویژه بین جوانان تاکید کرد.
در پایان این آیین از خبرنگاران و عکاسان ورزشی کرمان تجلیل شد.ک/3
گزارش از: سودابه سرلک
7443/8154



24/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 91]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن