تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت مهدی (عج):خدا با ما است و نيازمند ديگرى نيستيم، و حق با ما است و باكى نداريم كه كسى از...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819595710




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مارتينو: کارهاي سابيا را ادامه مي‌دهم


واضح آرشیو وب فارسی:ورزش سه: مارتينو: کارهاي سابيا را ادامه مي‌دهم
سرمربي پيشين بارسلونا از قبول مسئوليت هدايت آلبي سلسته و جانشيني آلخاندرو سابيا ابراز رضايت کرد و گفت کاري که آغاز شده را ادامه مي‌دهد.

مراسم معارفه خراردو مارتینو، سرمربی جدید تیم ملی آرژانتین که هفته گذشته به عنوان جانشین آلخاندرو سابیا در نیمکت آلبی سلسته معرفی شد، در مقر اتحادیه فوتبال آرژانتین در شهر بوئینس آیرس برگزار شد تا این مربی 51 ساله رسماً فعالیت خود را آغاز کند.
به نقل از تسنیم، مارتینو در این مراسم گفت: توضیح اینکه من چقدر از قبول این مسئولیت و اعتماد اتحادیه فوتبال آرژانتین احساس غرور می‌کنم، سخت است. از اکنون به بعد ما باید کار کنیم تا تیم را در سطحی که قرار دارد حفظ کنیم.
وی تابستان سال گذشته با قراردادی دو ساله به بارسلونا رفت اما در اولین فصل حضورش در این تیم نتوانست جامی کسب کند و به همین دلیل برکنار شد هرچند او زودتر از آنچه تصور می‌شد به دنیای فوتبال برگشت و به عنوان سرمربی تیم ملی آرژانتین انتخاب شد تا این تیم را برای حضور در رقابت‌های جام ملت‌های آمریکای جنوبی (کوپا آمه‌ریکا) آماده کند.
مارتینو افزود: پس از بازگشتم از بارسلونا، تصمیم داشتم برای مدتی استراحت کنم. مشخصاً هدایت تیم ملی آرژانتین فرصتی نیست که هر روز دست بدهد. این یک تعهد احساسی است، کاری که هر کسی آرزویش را دارد و به همین دلیل سبب شد در تصمیمم تجدید نظر کنم. هدف ما این است که کارهای آلخاندرو سابیا را در تیم ملی ادامه دهیم.
اولین بازی تیم ملی آرژانتین به همراه خراردو مارتینو، سوم سپتامبر (12 شهریور)، در دیداری دوستانه برابر تیم ملی آلمان، تیمی که در فینال جام جهانی 2014 به آن باخت، خواهد بود.‌
هدایت آرژانتین، دومین تجربه مارتینو از مربیگری در یک تیم ملی است. او پیش از این به عنوان سرمربی تیم ملی پاراگوئه (از 2006 تا 2011) توانست نام خود را بر سر زبان‌ها بیندازد زمانی که این تیم را به مرحله یک چهارم نهایی جام جهانی 2010 و پس از آن به فینال رقابت‌های جام کوپا آمه‌ریکای سال 2011 رساند.


جراردو مارتينو (سرمربي)پيشکسوت آرژانتينآرژانتين آمريکافوتبالالخاندرو سابه يا (سرمربي)تيم ملي آرژانتين

1393/05/24 10:43  تعداد بازدید: 1,508





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ورزش سه]
[مشاهده در: www.varzesh3.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن