تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):روزه امساك از خوردن وآشاميدن نيست بلكه روزه،خوددارى ازتمامى چيزهايى است كه خداوندسبحان ...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819835307




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سگ هفت ساله شهردار شد


واضح آرشیو وب فارسی:شبکه خبر: سگ هفت ساله شهردار شد


اهالی یکی از شهرهای کوچک ایالت مینه سوتای امریکا، سگ ۷ ساله ای به نام دوک را به سمت شهردار خود انتخاب کردند. به گزارش سرویس وب گردی پایگاه اطلاع رسانی شبکه خبر، به نقل از رسانه های امریکا، انتخاب سگ ها به سمت شهرداری در شهر کوچک «کورمورنت» واقع در شمال غربی ایالت مینه سوتا یک سنت متداول است.

رسانه های امریکا گزارش دادند: در جریان انتخابات امسال این شهر 12 نفر از اهالی هر کدام با پرداخت یک دلار به سگ 7 ساله ای به نام دوک رای دادند و در نتیجه، سگ مذکور در رقابت های انتخاب شهردار پیروز شد.
سگ هفت ساله شهردار شد


بر اساس این گزارش، رای دهندگان معتقدند این سگ 7 ساله بخوبی قادر خواهد بود امنیت شهر آنها را حفظ کند و حتی مانع رانندگی با سرعت های بالا در این شهر بشود.

بنا به گزارش‌ها، تیمارگران شهر پس از پیروزی دوک در این انتخابات، مدت 5 ساعت او را تیمار کرده و لباس های تازه ای به او پوشاندند.

شهردار جدید شهر کورمورنت قرار است روز شنبه در مراسمی که در یک کارناوال ویژه سالانه برگزار خواهد شد، مسئولیت شهرداری خود را آغاز کند.

صاحب فروشگاهی به نام «تافیز پت فود» که فروشنده غذای حیوانات در این شهر است، با حمایت از انتخاب دوک، تامین غذای شهردار جدید را به مدت یک سال تقبل کرده است.

 


جمعه ۲۴ مرداد ۱۳۹۳ - ۰۸:۲۱





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: شبکه خبر]
[مشاهده در: www.irinn.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 71]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن