تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 15 مهر 1403    احادیث و روایات:  ghhhhhh
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1821087971




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

کرانچار: می توانستیم گل های بیشتری به استقلال بزنیم


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: کرانچار: می توانستیم گل های بیشتری به استقلال بزنیم اصفهان - ایرنا - سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان با عادلانه دانستن نتیجه دیدار تیمش مقابل استقلال تهران گفت: تیم ما نسبت به حریف برتری داشت و می توانستیم گل های بیشتری به استقلال بزنیم .


به گزارش ایرنا، « زلاتکو کرانچار » پنجشنبه شب در کنفرانس خبری افزود: به بازیکنانم که بازی زیبایی را به نمایش گذاشتند و با کیفیت تر از حریف ظاهر شدند، تبریک می گویم.
وی برخلاف قلعه نویی سرمربی استقلال که نتیجه را ناعادلانه دانست، تاکید کرد: نتیجه کسب شده در این دیدار عادلانه بود و اگر بازیکنان ما بیشتر دقت می کردند حتی می توانستیم گل های بیشتری به استقلال بزنیم.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان در عین حال تصریح کرد: استقلال تهران نیز چندین بار صاحب موقعیت شد و شانس گلزنی داشت اما شهاب گلردان دروازه بان ما فوق العاده و زیبا این موقعیت ها را مهار کرد.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان اصفهان این پیروزی را به هواداران تیمش تبریک گفت و افزود: تلاش خواهیم کرد تا پیروزی های تیم ما در لیگ برتر ایران تداوم یابد.
وی درباره اظهارات قلعه نویی که قضاوت این دیدار را خالی از اشکال ندانست و خواستار رسیدگی کمیته داورن به قضاوت این دیدار شد، اظهار کرد: براساس آیین نامه انضباطی، سرمربیان تیم ها حق هیچگونه اظهار نظر درباره داوری را ندارند اما اشتباهات داوری برای تیم ما نیز رقم خورد.
کرانچار تاکید کرد: قضاوت فغانی داور این دیدار صحیح و عادلانه بود.
وی از بازی ˈ لوسیانو پریرا ˈ بازیکن برزیلی تیمش ابراز رضایت کرد و افزود: این بازیکن به رغم آنکه دیر به تیم ملحق شد اما با گلزنی در این دیدار هماهنگ نشان داد و او می تواند در آینده بهتر شود.
سرمربی تیم فوتبال سپاهان همچنین با اشاره به جدایی امید ابراهیمی از این تیم گفت: باید بهترین بازیکن را برای جایگزین وی انتخاب می کردیم و خوشبختانه رسول نویدکیا که تجربه بازی در چند پست را دارد نشان داد که جایگزین خوبی برای این بازیکن است.
وی همچنین از خط دفاعی تیمش ابراز رضایت کرد و افزود: خط دفاعی سپاهان در سه دیدار گذشته ، سه گل دریافت کرده است و این نتیجه، نشاندهنده عملکرد خط دفاعی تیم ماست.
وی درباره تغییر از شیوه بازی سپاهان از سیستم 3-4-3 به 2-5-3 در فصل جدید لیگ برتر باشگاههای کشور نیز گفت: شیوه 2-5-3 منسوخ شده است و باتوجه به اینکه سپاهان با حضور خلعتبری و سایر مهاجمان ابزار لازم را برای اجرای این سیستم دارد از اینرو به شیوه تهاجمی 3-4-3 روی آوردیم.
تیم فوتبال سپاهان اصفهان پنجشنبه شب در هفته سوم لیگ برتر باشگاههای کشور در ورزشگاه فولاد شهر با نتیجه سه بر یک مقابل استقلال تهران به پیروزی رسید.
پ/ 8114/ 7132



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 30]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن