تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):چه چيزى مانع توست كه زندگى پسنديده و مرگ با سعادت را داشته باشى، چرا كه من براى...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819617654




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ایراندوست: بازی های ملوان و تراکتور همیشه زیبا و جذاب بوده است


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ایراندوست: بازی های ملوان و تراکتور همیشه زیبا و جذاب بوده است تبریز - ایرنا- سرمربی تیم فوتبال ملوان بندرانزلی گفت: بازی های ملوان و تراکتورسازی تبریز به عنوان تیم های ریشه دار، پرهوادار و محبوب از زمان های قدیم تا به امروز همواره زیبا و جذاب بوده است.


نصرت ایراندوست عصر پنجشنبه در نشست خبری پیش از بازی با تراکتورسازی تبریز افزود: بسیار خوشبین هستم فردا هر دو تیم به دلیل نوع بازی و جوان گرایی صورت گرفته بازی زیبا و تماشاگرپسندی راارایه خواهند کرد تا فارغ از هر نتیجه ای حاضران در ورزشگاه راضی به خانه های خود برگردند.
وی تصریح کرد: تراکتورسازی و ملوان همواره از تیم های مدعی و بازیکن ساز ایران بوده اند که در طول سال های متمادی به تیم های ملی کمک های شایان توجهی کرده اند. به همین خاطر هر دو تیم پیشینه بسیار درخشانی را یدک می کشند.
ایراندوست با بیان اینکه برای بازی فردا /جمعه/، ملوان به هیچ عنوان برای کسب یک امتیاز به میدان نمی رود، یادآوری کرد: برای این دیدار هدف ما کسب سه امتیاز است.
وی استفاده از جوانان بومی را از ویژگی های ممتاز ملوان و تراکتورسازی در لیگ امسال عنوان کرد و گفت: برای من بسیار خوشحال کننده است که سرمربیان هر دو تیم بومی هستند و از اینکه رسول خطیبی یکی از بازیکنان بسیار خوب ایران در راس کادرفنی تراکتور است، بسیار خرسندم.
ایراندوست ادامه داد: برای من بسیار سئوال برانگیز بود که چرا آذربایجان و تبریز با داشتن نیروهای فنی فوتبالی از مربیان غیربومی استفاده می کند و این مساله را زمانی که در کلاس های مربیگری انگلیس همراه احد شیخ لاری بودم، به ایشان می گفتم.
وی با اشاره به تمرینات منظم و شاداب ملوان طی هفته گذشته، از آمادگی کامل این تیم برای مقابله با تراکتورسازی خبر داد و گفت: تنها غایب ما در این بازی مازیار زارع است که به دلیل مصدومیت در بازی قبلی در انزلی مانده و مشغول استراحت است.
ایراندوست شاخصه اصلی ملوان انزلی را بومی گرایی عنوان کرد و افزود: البته این بومی گرایی با محوریت انزلی بوده و سایر شهرستان های گیلان نیز در این تیم مورد توجه قرار گرفته است.
وی از تصمیم سازمان لیگ برتر برای کاهش سهمیه بازیکنان بزرگسال به نیکی یاد کرد و گفت: این تصمیم بسیار درست و منطقی بود چرا که اگر سازمان لیگ تیم ها را ملزم به این امر نمی کرد تیم های لیگ برتری به سختی به جوان گرایی روی می آوردند.
سرمربی ملوان انزلی از آذربایجان و تبریز به عنوان منطقه خاص ایران اسلامی یاد کرد و افزود: من به عنوان یک ترک زبان وقتی اشعار شهریار به ویژه منظومه حیدربابایه سلام را می خوانم احساس خاصی پیدا می کنم که قابل وصف نیست.
ایراندوست گفت: اشعار شهریار هر ترک زبانی را واله و عاشق خود می کند و این برای ما غرورآفرین است.
دیدار تیم های تراکتوسازی و ملوان انزلی فردا / جمعه/ ساعت 18 در ورزشگاه یادگار امام (ره) تبریز برگزار می شود.
7236/587 /1551



23/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 98]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن