تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):رسول اكرم صلى‏الله‏عليه‏و‏آله شوخى مى‏كردند ولى جز حقّ چيزى نمى‏گفتند.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815258847




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

تکمیل زیرگذر شهدای دانش آموز راه حلی برای کاهش ترافیک کلانشهر کرج


واضح آرشیو وب فارسی:مهر:


استانها > مرکز > البرز ترکاشوند اعلام کرد:
تکمیل زیرگذر شهدای دانش آموز راه حلی برای کاهش ترافیک کلانشهر کرج
کرج - خبرگزاری مهر: شهردار کرج از افتتاح پروژه زیرگذر شهدای دانش آموز در ابتدای شهریور ماه سال جاری خبر داد، و اعلام کرد: تکمیل زیرگذر شهدای دانش آموز راه حلی برای کاهش ترافیک کلانشهر کرج است.



به گزارش خبرنگار مهر، شهردار کرج به همراه رییس شورای شهر و برخی از اعضای شورای شهر کرج از پروژه زیرگذر شهدای دانش آموز صبح امروز بازدید کردند. در این بازدید رمپ شرق به غرب پروژه 170 میلیارد ریالی زیرگذر شهدای دانش آموز به هم متصل شد و این پروژه 7 ماه زودتر از موعد در روز 15 شهریور ماه امسال افتتاح و بهره برداری می شود. شهردار کرج در حاشیه این بازدید در جمع خبرنگاران با اشاره به اینکه این پروژه تا نیمه مرداد ماه جاری با 70 درصد پیشرفت فیزیکی همراه بوده است، با بیان این مطلب اظهار داشت: با توجه به اجرای عملیات های پی در پی سرعت پیشرفت این پروژه افزایش یافته است. پروژه تقاطع زیرگذر شهدای دانش آموز 5 پل بتنی دارد وی در ادامه با اشاره به زمان پیش بینی شده برای افتتاح این پروژه اعلام کرد: با تدبیر مدیریت شهری این طرح نیمه اول شهریور ماه جاری و پیش از بازگشایی مدارس فتتاح می شود.

این مسئول خاطرنشان کرد: این تقاطع دارای پنج پل بتنی با دهانه حداکثر 40 متر طول است و این دو پل از مسیر شرق به غرب و غرب به شرق بوده و تامین کننده دسترسی شمال به جنوب و جنوب به شمال بلوار نبوت است.


  این مسئول خاطرنشان کرد: در این پروژه اولین سیستم پانل پیش ساخته بتنی بکارگرفته شده است و در سیستم نمای این زیرگذر انواع پانل های پیش ساخته بتنی طرح دار همچنین بتن و آرماتور مصرفی بکار رفته است.

ترکاشوند با اشاره به وجود یک پل به منظور تامین دسترسی شرق به شرق بلوار دانش آموز، یادآور شد: یک دوربرگردان شرقی به منظور دسترسی به غرب بلوار دانش آموز به شمال بلوار نبوت در این تقاطع تعبیه شده است. دقت در اجرای پروژه های عمرانی به نفع شهر و شهروندان است شهردار کرج بیان کرد: یک پل جهت تامین دسترسی غرب به غرب بلوار دانش آموز به عنوان دوربرگردان غربی تقاطع و همچنین یک عدد پل تامین کننده دسترسی به شرق جزء زیرمجموعه های این پل است.

وی گفت: با توجه به طولانی شدن پروسه اجرای این پروژه باید یادآور شد که اجرای کیفی پروژه ها زمان بر است و بی شک دقت در اجرای طرح های عمرانی به نفع شهر و مهمتر از آن به نفع شهروندان است.


  این مسئول اظهار داشت: در کنار اعتبار مالی این پروژه صبوری و تعامل شهروندان ارزشی ترین اعتبار اجرای این پروژه است و امیدواریم با افتتاح  و بهره برداری زودتر از هنگام این پروژه زمینه ساز رضایتمندی شهروندان شود. تکمیل پروژه زیرگذر دانش آموز نقش مهمی در کاهش ترافیک شهری دارد

در ادامه معاون فنی و عمرانی شهرداری کرج با اشاره به مشخصات فنی این پروژه با بیان این مطلب اظهار داشت: مساحت عرشه این پروژه دو هزار و 200 متر مربع است و طول این پروژه نیز یک هزار و 400 متر و عرض آن 25 متر است.

کمالی زاده یادآور شد: در اجرای این زیرگذر 344 عدد شمع بکار رفته است، همچنین حجم کل بتن بکار رفته در اجرای این پروژه 15 هزار متر مکعب است ضمن آنکه در اجرای این طرح عمرانی ترافیکی میزان یک هزار و 700 متر مکعب سازه های فولادی استفاده شده است.

وی افزود: 88 هزار متر مکعب خاکبرداری برای اجرای این پروژه استفاده شده است، در این طرح بیش از 3 هزار و 200 متر مربع قطعه نمای دیواری انجتک شده است.

گفتنی است، این زیرگذر در چهارراه دولت آباد، تقاطع بلوارهای اصلی شهدای دانش آموز و نبوت واقع شده است که تکمیل آن نقش بسزایی در کاهش ترافیک شهر به ویژه مسیر اجرای طرح ایفا می کند.
 






۱۳۹۳/۵/۲۲ - ۱۴:۲۴





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: مهر]
[مشاهده در: www.mehrnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 53]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن