تور لحظه آخری
امروز : یکشنبه ، 9 اردیبهشت 1403    احادیث و روایات:  امام علی (ع):هر کس دو رکعت نماز بخواند و بداند چه می گوید، از نماز فارغ می شود، درحالی که میا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها

تبلیغات

بلومبارد

تبلیغات متنی

تریدینگ ویو

خرید اکانت اسپاتیفای

کاشت ابرو

لمینت دندان

ونداد کولر

لیست قیمت گوشی شیائومی

صرافی ارکی چنج

صرافی rkchange

دانلود سریال سووشون

دانلود فیلم

ناب مووی

تعمیر گیربکس اتوماتیک

دیزل ژنراتور موتور سازان

سرور اختصاصی ایران

سایت ایمالز

تور دبی

سایبان ماشین

جملات زیبا

دزدگیر منزل

ماربل شیت

تشریفات روناک

آموزش آرایشگری رایگان

طراحی سایت تهران سایت

آموزشگاه زبان

اجاره سند در شیراز

ترازوی آزمایشگاهی

رنگ استخری

فروش اقساطی کوییک

راهبند تبریز

ترازوی آزمایشگاهی

قطعات لیفتراک

وکیل تبریز

خرید اجاق گاز رومیزی

آموزش ارز دیجیتال در تهران

شاپیفای چیست

فروش اقساطی ایران خودرو

واردات از چین

قیمت نردبان تاشو

وکیل کرج

قیمت فنس

armanekasbokar

armanetejarat

صندوق تضمین

سیسمونی نوزاد

پراپ تریدینگ معتبر ایرانی

نهال گردو

صنعت نواز

پیچ و مهره

خرید اکانت اسپاتیفای

صنعت نواز

لوله پلی اتیلن

کرم ضد آفتاب لاکچری کوین SPF50

دانلود آهنگ

طراحی کاتالوگ فوری

واردات از چین

اجاره کولر

دفتر شکرگزاری

تسکین فوری درد بواسیر

دانلود کتاب صوتی

تعمیرات مک بوک

قیمت فرش

خرید سی پی ارزان

 






آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1798607708




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ˈسعید عزت الهی ˈ لژیونر جوان ملوان ، پیشکسوتان را دور هم جمع کرد


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: ˈسعید عزت الهی ˈ لژیونر جوان ملوان ، پیشکسوتان را دور هم جمع کرد انزلی – ایرنا- آیین تقدیر از ˈ سعید عزت الهی ˈ لژیونر جدید ملوان که به زودی به تیم آتلتیکو مادرید خواهد پیوست، بزرگان و پیشکسوتان ملوان را گرد هم آورد .


به گزارش ایرنا، در این مراسم که بعد از ظهر چهارشنبه در فرمانداری انزلی برگزار شد سرمربیان چند دوره تیم ریشه دار ملوان از بهمن صالح نیا ، محمد احمد زاده و نصرت ایران دوست و پیشکسوتان دیگری چون منوچهر درجزی ، عزیز اسپندار و نادر وقادر عزت الهی پدر و عموی این پدیده فوتبال انزلی حضور داشتند و تنها جای فرهاد پورغلامی خالی بود .
ˈ بهمن صالح نیاˈ پیشکسوت و از موسسان باشگاه ملوان در ابتدای جلسه گفت : سعید عزت الهی اکنون شناسنامه فوتبال انزلی و مجموعه ملوان است و امیدوارم قابلیتهای خود را بعنوان پرورش یافته مکتب ملوان به جهانیان نشان دهد.
ˈ نصرت ایران دوستˈ سرمربی تیم ملوان نیز اظهار کرد :همه افراد حاضر در این محفل از بزرگان و پیشکسوتان فوتبال انزلی و ملوان هستند وهمه مردم از آنها به نیکی یاد می کنند .
وی خطاب به سعید عزت الهی افزود : امیدوارم بعنوان پرچم دار ملوان وانزلی افتخار کسب کنی وامانت دار والگوی خوبی برای جوانان باشی تا دعای خیر مردم انزلی همواره بدرقه راهت باشد.
ˈمحمد احمدزاده ˈ سرمربی اسبق ملوان، لژیونر شدن عزت الهی را اتفاق خوبی برای فوتبال ملوان و ایران خواند.
این پیشکسوت ملوان اظهار کرد : چند سالی بود که این اتفاق در کشور ما کم رنگ شده بود و سعید باب جدیدی را در فوتبال کشور گشود .
ˈعزیز اسپندارˈ پیشکسوت باشگاه و سرپرست تیم ملوان نوین نیز حضور عزت الهی در فوتبال اروپا را به خانواده ملوان تبریک گفت و خاطرنشان کرد : مطمئنم که سعید موفق می شود چون فرهنگ ورزش را دارد و با وجود جوانی سالها در تیم ملی بوده و از تجربه خوبی برخوردار است.
ˈ محمود رمضانیˈ رییس هیات فوتبال انزلی نیز با تبریک این موفقیت به خانواده ملوان و سعید عزت الهی ابراز امیدواری کرد وی بتواند در عرصه مسابقات باشگاهی اروپا قابلیت های ملوان را به منصه ظهور برساند .
وی خاطرنشان کرد : تلاش و جدیت او موجب شد که عقبه ملوان و پیشکسوتان تیم دور هم جمع شوند.
ˈ صفر جعفرزادˈ رییس اداره ورزش و جوانان انزلی گفت: سعید از یک خانواده ورزشی و فوتبالی و از پدری قهرمان است .
وی اظهار کرد: در شرایطی که میانگین سنی بازیکنان فوتبال کشور ما 28 سال است ملوان جوانگرایی را برگزیده و انتخاب سعید عزت الهی توسط یک تیم مطرح اروپایی نشان دهنده اهمیت توجه به این مساله است.
ˈ منوچهر درجزیˈ پیشکسوت ومعاون آکادمی ملوان نیز در ادامه این نشست گفت: سعید حلقه وحدت رادر ملوان ایجاد کرد و به همین خاطر از صمیم قلب از او تشکر می کنم وبه او ، پدر ، عمو و همه خانواده اش این موفقیت را تبریک می گویم .
وی خاطرنشان کرد : بعنوان نماینده آکادمی ملوان می گویم اگر ملوان را به چهار دهه 50، 60، 70 و 80 تقسیم کنیم یقینا عزیزان بسیاری برای این باشگاه زحمت کشیده و آن را به اینجا رسانده اند که جایشان خالی است.
ˈ نادر عزت الهی ˈ پدر سعید ، از دست اندرکاران باشگاه ملوان و مربیان سعید در همه رده ها قدردانی کرد .
وی با بیان این که برای مطرح شدن یک بازیکن در سطح بالا باید خیلی سختی کشید و زمان می برد خاطرنشان کرد : اکنون سعید وظیفه سنگینی دارد و باید آبروی باشگاه ملوان، مردم انزلی و ایران را حفظ و همگی را سربلند کند.
ˈ سعید عزت الهیˈ نیز با قدردانی از خانواده وتمامی مربیان و کسانی که برای او زحمت کشیده اند گفت تمرینات سخت و تلاش 30 درصد عامل موفقیت بوده وبقیه لطف خداوند مهربان بوده که شامل حال من شده است .
وی یاداور شد: با ورود آقای احمدزاده و اعتماد ایشان به من بعنوان یک جوان توانستم خودم را در میادین فوتبال مطرح کنم و اقای ایران دوست نیز به جوانان بها می دهند که امیدوارم با عملکرد خوب بتوانم زحمات همه مربیان بزرگوارم را پاسخگو باشم.
فرماندار انزلی نیز در این مراسم گفت: گرد هم آمده ایم تا از این جوان تلاشگر و با استعداد را که با زحمات شما بزرگواران ملوان به این موفقیت دست یافته ، قدردانی کنیم .
ˈ قاسم روحانی فرˈ اظهار کرد : لژیونر شدن وی نشان دهنده توانایی و خوشفکری وی و زحمات استادان او و افتخاری برای ملوان ، انزلی و فوتبال کشور است.
رییس شورای شهر انزلی در ادامه افزود: سعید عزت الهی سفیر ورزشی نظام جمهوری اسلامی در کشور اسپانیا وافتخاری برای ایران است .
ˈ محمد رضا بدیعی فرˈ اظهار کرد : این جوان می تواند پیام کشورمان را به اروپا ببرد و امید است که از این فرصت به نحو احسن استفاده کند و در عرصه فوتبال و در راستای اهداف نظام جمهوری اسلامی موفقیت بیافریند.
ˈ رضا پورشعبانˈ شهردار انزلی نیز در این مراسم فوتبالیستها را سفیران ورزشی کشور خواند وابراز امیدواری کرد عزت الهی با اخلاق نیک و پسندیده نشان دهنده فرهنگ غنی و خوب ایرانیان و سفیر خانواده بزرگ ملوان باشد .
در خاتمه هدایایی از سوی فرمانداری، شهرداری ، شورای شهر به یادبود به سعید عزت الهی اهداء شد.
سعید عزت اللهی اخیرا پیشنهاد رسمی باشگاه آتلتیکو مادرید را پذیرفت و به زودی عازم اسپانیا می شود.
باشگاه فوتبال ملوان یکی از باشگاه های افتخار آفرین و بازیکن ساز ایران است.
620



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 26]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن