تور لحظه آخری
امروز : سه شنبه ، 10 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام محمد باقر(ع):خداوند عزوجل کسی را که در میان جمع ، بدون ناسزاگویی شوخی کند، دوست دارد .
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819553959




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

سعداوی: هدفمان پیروزی مقابل راه‌آهن با انگیزه است


واضح آرشیو وب فارسی:باشگاه خبرنگاران:
سعداوی: هدفمان پیروزی مقابل راه‌آهن با انگیزه است
مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان گفت: شرایط فولاد برای دیدار مقابل تیم باانگیزه راه‌آهن خوب است و بازیکنان ما آماده دیدار با این تیم هستند.
نعیم سعداوی در گفتگو با خبرنگار ورزشی باشگاه خبرنگاران، در خصوص بازی فولاد خوزستان مقابل راه‌آهن گفت: شرایط فولاد خوزستان خوب است و بازیکنان بعد از پیروزی خوبی که مقابل تیم پرسپولیس داشتند با انجام تمرینات مناسب خود را برای بازی با راه‌آهن آماده کرده‌اند.

مربی تیم فوتبال فولاد خوزستان افزود: ما پرونده برد مقابل پرسپولیس را بسته‌ایم و تمام تمرکزمان روی بازی مقابل راه‌آهن است.

وی در خصوص تیم راه‌آهن اظهار داشت: راه‌آهن تیم خوب و باانگیزه‌ای است اما ما هم برنامه‌ریزی‌های لازم را انجام داده‌ایم تا مقابل این تیم به برتری برسیم.

سعداوی در پایان در خصوص محرومان و مصدومان فولاد مقابل راه‌آهن خاطرنشان کرد: آرش افشین، امید خالدی مصدومان ما هستند و ایمان موسوی بازیکن محروم ماست که نمی‌تواند فولاد را در این دیدار همراهی کند.

انتهای‌پیام/







تاریخ انتشار: ۲۲ مرداد ۱۳۹۳ - ۱۷:۱۰





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: باشگاه خبرنگاران]
[مشاهده در: www.yjc.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 69]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن