تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):هر که ما را پس از مردنمان زیارت کند گویا ما را هنگام زنده بودنمان زیارت کرده است....
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820710886




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

رشد 25 درصدي ثبت شرکت در انزلي


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مرداد ۱۳۹۳ (۱۶:۴۳ب.ظ)
رشد 25 درصدي ثبت شرکت در انزلي با ثبت 95 شرکت ايراني و خارجي در چهار ماهه ابتدايي سال جاري در مقابل 76 شرکت ثبت شده طي مدت مشابه سال گذشته، ميزان ثبت شرکت در اين سازمان با رشد 25 درصدي همراه بوده است.
به گزارش خبرگزاري موج، از اين تعداد شرکت ثبت شده در واحد ثبت شرکت ها و مالکيت هاي صنعتي و معنوي اين سازمان، 78 شرکت ايراني،4 شعبه شرکت ايراني، 2 موسسه، 11 شرکت خارجي و شعبه شرکت خارجي بوده، درحالي که در همين مدت در سال 92 در اين منطقه، 66 شرکت ايراني، 8 شرکت خارجي و 2 شعبه شرکت ايراني به ثبت رسيده است.
ارزش ريالي ميزان سرمايه اوليه اظهار شده از سوي اين شرکتها افزون بر 337 ميليارد ريال است که اين رقم در چهارماهه نخست سال گذشته بالغ بر 250 ميليارد ريال بوده است.
در اين گزارش آمده است، شرکتهاي ثبت شده در اين منطقه از سال 84 تا انتهاي تيرماه سال جاري به 972 شرکت ايراني و خارجي بالغ شده که مجموع سرمايه اوليه اظهار شده از سوي شرکتهاي ثبت شده در اين منطقه، از سال 84 تا ابتداي مرداد ماه 1393 به رقمي در حدود 2730 ميليارد ريال افزايش يافته است.
انعقاد 10 توافقنامه با نهادهاي مختلف استاني و کشوري به منظور اعمال مزايا و معافيتهاي قانوني و تسهيل فضاي کسب و کار در محدوده منطقه، امکان ثبت يک روزه شرکت، تلاش به منظور توسعه همکاريهاي بين المللي با فعال سازي کريدور شمال-جنوب و کريدور جديد ايران-چين از طريق اين منطقه، اجراي مصوبه هاي تردد خودرو با پلاک منطقه و کالاي همراه مسافر از مهمترين اقدامات صورت گرفته براي خلق مزيتهاي جديد براي جذب سرمايه گذار است.
روابط عمومي سازمان منطقه آزاد انزلي تعداد شرکتهاي خارجي ثبت شده در اين منطقه از سال 84 تا پايان تيرماه 93 را بيش از 100 شرکت اعلام و تأکيد کرد: سرمايه گذاران خارجي ثبت کننده شرکت در منطقه آزاد انزلي داراي تابعيت کشورهاي کره جنوبي،امارات متحده عربي، تاجيکستان،ترکيه، سوئد، چين، ترکمنستان، انگلستان، آذربايجان، آلمان، هند، روسيه و پاکستان هستند که ميزان مالکيت آنها براين شرکت ها از 33 تا 100 درصد است.
از سال 84 تا کنون 768 شرکت ايراني، 83 شعبه شرکت ايراني و 13 موسسه غيرتجاري در واحد ثبت شرکتها و مالکيت صنعتي و معنوي سازمان به ثبت رسيده و اين شرکت ها در حوزه هاي تجاري-گردشگري، تجاري-عمراني، خدماتي و در زمينه صنعتي توليدي مشغول به فعاليت هستند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 45]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن