تور لحظه آخری
امروز : چهارشنبه ، 11 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام صادق (ع):از حسـد ورزى به یکـدیگـر بپـرهیزیـد، زیـرا ریشه کفـر، حسـد است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1819895067




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

ابراهيم‌زاده: پيکان تخلفي نکرده و اميدوارم اتفاقي رخ ندهد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مرداد ۱۳۹۳ (۱۴:۲۱ب.ظ)
ابراهيم‌زاده: پيکان تخلفي نکرده و اميدوارم اتفاقي رخ ندهد در نشست خبري پيش از بازي پيکان برابر نفت مسجدسليمان، سرمربي تيم فوتبال پيکان گفت: همه بازيکنان تيم براي پيکان تلاش مي کنيم و ما مديون همه بازيکنانمان هستيم.
به گزارش خبرگزاري موج، منصور ابراهيم‌زاده در ابتداي نشست خبري تيم خود برابر نفت مسجدسليمان با تبريک بابت رسيدن توپ هاي آل اشپورت گفت: از اينکه توپ هاي آل اشپورت رسيده اند خوشحال هستم و اميدوارم مشکلي پيش نيايد.
سرمربي پيکان در ادامه با اشاره شرايط تيم ها در جدول اظهار داشت: اين روزها با نگاه به جدول مي بينيم که همه تيم ها نوسان دارند. تيم هايي تاکنون موفق بوده اند که نسبت به سال قبل کمترين نوسان را داشته اند.
وي افزود: تمهيدات ما براي پيدا کردن شکل اصلي تيم نياز به زمان دارد خوشحاليم که همه تلاش مي‌کنند و مسئولان باشگاه براي تقويت تيم اقدام مي‌کنند.
ابراهيم زاده سپس به بازي تيمش برابر نفت مسجدسليمان پرداخت و گفت: فردا برابر تيم منسجمي مثل نفت مسجدسليمان بازي داريم. تيمي که در بازي اول خود و در خارج از خانه توانست به يک تساوي مقابل تيم سايپا برسد. آنها فردا بازي قدرتي و بسته‌اي ارائه خواهند کرد و با توجه به داشتن 3 مهاجم خوب، خط دفاع و بازي‌ساز قوي روي ضدحملات برنامه دارند و مي‌خواهند منسجم بازي کنند.
سرمربي پيکان در مورد شرايط پيکان و اينکه اين تيم چه موقع به آمادگي خواهد رسيد گفت: اين موضوع مشخص نيست و ممکن است فردا اتفاق بيفتد و يا اينکه بازهم طول بکشد. موضوع مهم اين است که بايد ببينيم تلاش ما در اين زمينه چطور است. بدون شک هرچقدر اين آماده شدن طول بکشد کارمان سخت تر خواهد بود.
ابراهيم‌زاده در ادامه به سوالي در مورد خط حمله تيمش و اينکه تاکنون نتوانسته دروازه حريفان را باز کند پاسخ داد و گفت: آيا همه تيم‌هاي ديگر گل زده‌اند يا نه. سايپا، نفت مسجدسليمان و ملوان هم گل نزده‌اند. همه بايد نگران باشيم و براي رسيدن به شرايط خوب تلاش کنيم ما بازيکناني را گرفته‌ايم که همه نفرات گلزن تيم خود بودند. متي کروات و سعيد دقيقي مهاجمان ماهستند، اميرحسين فشنگچي يکي از بهترين پاسورها است و همچنين ميلاد نوري بايد همه به يکديگر کمک کنيم.
وي در ادامه خاطرنشان کرد: تمام تلاشمان را مي‌کنيم تا هرچه زودتر به آمادگي برسيم البته اين بستگي به تلاش ما دارد و به نتايج تيم باز مي‌گردد شما مي‌توانيد اين نتايج را رصد کنيد. نمي‌توانيم بگوييم اين اتفاق فردا مي‌افتد يا هفته ديگر فقط در حال حاضر اميدوار هستيم.
سرمربي پيکان در پاسخ به اين سوال که آيا تساوي هفته قبل را مديون سيدمهدي رحمتي هستند عنوان کرد: ما مديون همه بازيکنانمان هستيم از جمله مهدي رحمتي. بازيکنان را براي تلاش کردن جذب کرديم شما چه چيز ديگري از رحمتي انتظار داشتيد؟ او تلاش مي‌کند گل نخورد و ساير بازيکنان هم براي گل زدن تلاش مي‌کنند همه ما به هم مرتبط هستيم و دينمان به يکديگر کار و تلاش است. همه براي پيکان تلاش مي‌کنيم و وظايفمان را به درستي انجام مي‌دهيم.
وي در پايان در مورد اينکه حجت‌الاسلام عليپور اعلام کرده قرارداد 4 باشگاه براي مشخص شدن سقف بودجه بررسي مي‌شود که يکي از آنها پيکان است، خاطرنشان کرد: اين وظيفه عليپور و باشگاه ما است. مسئولين باشگاه همه وظايف خود را به خوبي انجام مي‌دهند و خلافي نمي‌کنند ضمن اينکه ما در کنار مسئولين صادقانه تلاش مي‌کنيم تا مسير موفقيت خود را با موفقيت طي کنيم. اميدوارم هيچ اتفاقي و حاشيه‌اي به وجود نيايد.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 35]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن