تور لحظه آخری
امروز : شنبه ، 14 مهر 1403    احادیث و روایات:  امام سجاد (ع):گناهانى كه باعث نزول عذاب مى‏شوند، عبارت‏اند از: ستم كردن شخص از روى آگاهى، تجاوز...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820878410




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

محرم نشاطی سکان هدایت تیم فوتبال شهرداری ارومیه را بر عهده گرفت


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: محرم نشاطی سکان هدایت تیم فوتبال شهرداری ارومیه را بر عهده گرفت ارومیه - ایرنا - محرم نشاطی سکان هدایت تیم فوتبال شهرداری ارومیه در رقابتهای لیگ دسته 2 باشگاه های کشور را بر عهده گرفت.


سرمربی تیم فوتبال شهرداری ارومیه روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: فرصت زیادی تا شروع رقابتهای لیگ دسته 2 کشور نداریم و امیدوارم در مدت یک ماه فرصتی که داریم بتوانیم تیمی منسجم و یکدست را راهی مسابقات کنیم.
محرم نشاطی اظهار کرد: باید اقدامات لازم برای جذب بازیکنان بومی و غیربومی را آغاز کنیم و مساعدت و همکاری مسئولان باشگاه و دست اندرکاران فوتبال استان می تواند کمک حال این تیم باشد.
وی ادامه داد: امروز قصد دارم نخستین روز تمرینی تیم را آغاز کنم و در حال حاضر فقط بازیکنان مطرح و تراز اول استان را که سالهاست در لیگ استان توپ می زنند را در اختیار دارم.
نشاطی افزود: ترکیب اصلی تیم با مخلوطی از نفرات بومی و غیربومی طی روزهای آینده پس از تست گیری های لازم مشخص و انتخاب می شود.
وی اظهار کرد: ما پیشتر نیز در لیگ دسته 2 کشور تیمداری کرده ایم و امسال در دومین سال حضور در کوران رقابتهای کشوری باید برنامه ریزی مدون و دقیقی داشته باشیم تا بتوانیم به هدف اصلی خود که همان صعود به لیگ دسته 1 کشور است دست یابیم.
نشاطی گفت: مساعدت و همکاری همه جانبه مسوولان در راستای رسیدن به اهدافی مشترک و نتیجه ای قابل قبول لازمه کسب موفقیت و اعتلای فوتبال استان در میادین کشوری است.
فدراسیون فوتبال کشور امسال در اقدامی شایسته امتیاز یک تیم فوتبال را به استان آذربایجان غربی واگذار کرده است که این تیم با نام شهرداری ارومیه در رقابتهای فوتبال لیگ دسته 2 باشگاه های کشور شرکت می کند.
7126/581



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 55]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن