تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  حضرت زهرا (س):هر کس عبادت خالصش را برای خدا بالا بفرستد، خدا بهتریم مصلحت را برای او نازل می ک...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820110899




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

درخشش بانوان ووشوکار ملایری با کسب 15 مدال در رقابت های کشوری


واضح آرشیو وب فارسی:ایرنا: درخشش بانوان ووشوکار ملایری با کسب 15 مدال در رقابت های کشوری ملایر-ایرنا-رییس اداره ورزش و جوانان ملایر از کسب 15 مدال توسط بانوان ووشکار این شهرستان در رقابت های کشوری سبک لوان چوان خبر داد.


ˈمهدی رضاییˈ روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: در این مسابقات که هفته جاری با حضور 12 استان و 275 بانوی ووشوکار در استان البرز برگزار شد، ووشوکاران ملایری با کسب 15 مدال خوش درخشیدند.
وی اظهار داشت: در این رقابت ها تیم بانوان ووشو ملایر به نمایندگی از استان همدان در دو بخش تالو و ساندا حضور پیدا کردند و موفق به کسب سه مدال طلا، هفت نقره و پنج مدال برنز شدند.
وی ادامه داد: برای نخستین بار در سبک تالوˈفائزه نادری رادˈ در رده جوانان،ˈفاطمه پژوهشˈ و ˈاسماء احمدوندˈ در رده نوجوانان سه مدال کسب کردند و هفت نقره و پنج برنز نیز دیگر ره آورد بانوان ووشوکار این شهرستان بود.
رضایی یادآور شد: در این رقابت ها ˈسهیلا نصیریˈ و ˈالهام فیروزیˈ به عنوان مربی همراه تیم ووشو بانوان ملایر بودند.
وی وجود اسپانسر و حامی مالی را لازمه حضور قدرتمندتر بانوان ووشوکار ملایر عنوان کرد و افزود: ووشوکاران ملایری همواره در مسابقات مختلف کشوری و استانی درخشش خیره کننده ای دارند که وجود اسپانسر به طور حتم، این حضور را پررنگ تر خواهد کرد.
رییس اداره ورزش و جوانان ملایر همچنین از کسب مقام دوم کشوری در مسابقات ورزش های پهلوانی و باستانی توسطˈسجاد موسویˈ باستانی کار ملایری خبر داد.
رضایی گفت: این ورزشکار ملایری با کسب رکورد 65 امتیاز در رشته میل بازی، مدال نقره این رقابت ها را که هفته جاری در اصفهان برگزار شد، کسب و نایب قهرمان کشور شد.
رضایی کسب مدال برنز مسابقات قهرمانی وزنه برداری نوجوانان کشور توسطˈعباس زندیˈ به میزبانی استان مازندران در 20 مردادماه سال جاری را از دیگر افتخارات ورزش ملایر در هفته جاری عنوان کرد.
وی بیان داشت: این ورزشکار ارزنده ملایری موفق شد در دسته 77 کیلوگرم با ثبت رکورد 123 در یک ضرب و 151 در دو ضرب و در مجموع با 274 بعد از 16 سال در بین 26 شرکت کننده، مدال برنز این مسابقات از آن خود کند.
شهرستان ملایر با 300 هزار نفر جمعیت، در 75 کیلومتری شهر همدان واقع شده است.
7528/576



22/05/1393





این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: ایرنا]
[مشاهده در: www.irna.ir]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 59]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


ورزش

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن