تور لحظه آخری
امروز : جمعه ، 23 شهریور 1403    احادیث و روایات:  امام حسین (ع):از نشانه های عالم ، نقد سخن و اندیشه خود و آگاهی از نظرات مختلف است.
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1815324251




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

صندوق قرض‌الحسنه راسخون داراي 5 هزار مشتري در قم است


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مرداد ۱۳۹۳ (۱۱:۳۰ق.ظ)
مدير صندوق قرض‌الحسنه راسخون استان قم: صندوق قرض‌الحسنه راسخون داراي 5 هزار مشتري در قم است مدير صندوق قرض‌الحسنه راسخون استان قم گفت: اين صندوق در سال 89 راه‌اندازي شده که تاکنون 5 هزار نفر مشتري را جذب کرده است.
به گزارش خبرگزاري موج، اصغر ظهرابي با اشاره به سالروز تاسيس صندوق قرض‌الحسنه راسخون در سال 1387 اظهار کرد: هدف سازمان اوقاف از تاسيس اين صندوق، تجميع امور مالي خود و نيز ارائه تسهيلات قرض‌الحسنه به مشتريان با کارمزد 4 درصد است.
وي افزود: ترويج سنت قرض‌الحسنه و انجام تمام امور مالي مربوط به سازمان اوقاف و امور خيريه شامل دريافت اجاره موقوفات، پرداخت وام به بقاع متبرکه و انجام امور پولي آنها از جمله اهداف راه‌اندازي صندوق راسخون به شمار مي‌روند.
مدير صندوق قرض‌الحسنه راسخون در استان قم با بيان اينکه اين صندوق در هر استان داراي يک شعبه است گفت: شعبه استان قم هم در سال 89 راه‌اندازي شده که تاکنون 5 هزار نفر مشتري را جذب کرده است.
وي ادامه داد: ارائه تسهيلات قرض‌الحسنه به مشتريان بر اساس قوانين بانک مرکزي تا سقف 5 ميليون تومان صورت مي‌گيرد اما بقاع متبرکه بدون در نظر گرفتن محدوديت، از تسهيلات دو درصد بهره‌مند هستند.
ظهرابي با اشاره به خدمات گسترده پولي و مالي به مشتريان از سوي صندوق قرض‌الحسنه راسخون خاطرنشان کرد: ارائه کارت اعتباري قابل استفاده در شبکه شتاب، انواع کارت‌هاي هديه و تسهيلات مختلف از جمله اين خدمات به شمار مي‌روند.
مدير صندوق قرض‌الحسنه راسخون وصول اجاره موقوفات، معوقه اجاره‌ها و جمع‌آوري اقساط مستأجران را از ديگر کارکردهاي اين صندوق دانست و تصريح کرد: وب کيوسک يا کيوسک بانکي يکي ديگر از خدمات الکترونيکي است که توسط صندوق راسخون در اختيار مشتريان قرار گرفته است.
وي بيان داشت: با استفاده از اين خدمت، عموم مردم مي‌توانند در سراسر کشور با مراجعه به کيوسک‌هاي الکترونيکي تمام بانک‌هاي عضو شتاب، نسبت به اختصاص مبلغي به عنوان کمک به بقاع متبرکه در هر نقطه از کشور اقدام کنند.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 29]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن