تور لحظه آخری
امروز : پنجشنبه ، 12 مهر 1403    احادیث و روایات:  پیامبر اکرم (ص):هر كس بسم اللّه‏ الرحمن الرحيم را قرائت كند خداوند در بهشت هفتاد هزار قصر از يا...
سرگرمی سبک زندگی سینما و تلویزیون فرهنگ و هنر پزشکی و سلامت اجتماع و خانواده تصویری دین و اندیشه ورزش اقتصادی سیاسی حوادث علم و فناوری سایتهای دانلود گوناگون شرکت ها




آمار وبسایت

 تعداد کل بازدیدها : 1820083161




هواشناسی

نرخ طلا سکه و  ارز

قیمت خودرو

فال حافظ

تعبیر خواب

فال انبیاء

متن قرآن



اضافه به علاقمنديها ارسال اين مطلب به دوستان آرشيو تمام مطالب
 refresh

مبارزه با اقدامات ضد فرهنگي دشمنان با تقويت مساجد


واضح آرشیو وب فارسی:خبرگزاری موج:


۲۲ مرداد ۱۳۹۳ (۱۱:۴۰ق.ظ)
توليت مسجد مقدس جمکران: مبارزه با اقدامات ضد فرهنگي دشمنان با تقويت مساجد توليت مسجد مقدس جمکران گفت: امروز دشمنان با برنامه هاي ماهواره‌اي به دنبال گسترش فساد هستند و برنامه هاي ماهواره اي بنيان خانواده ها را مورد تهديد قرار مي دهد.
به گزارش خبرگزاري موج، حجت‌الاسلام و المسلمين محمد حسين رحيميان در مراسم تجليل از فعالان حوزه اطلاع رساني مسجد مقدس جمکران اظهار کرد: ما بايد سپاس گذار نعمت هاي خدا باشيم، يکي از نعمت هاي خداوند، انسان ها و کارهاي خوب هستند و اميدواريم که خداوند به ما نيت خالص عطا کند تا همه کارهاي ما براي خداوند باشد، ما بايد به دنبال اين باشيم که سربازي براي امام زمان (عج) باشد که خير دنيا و آخرت در اين سربازي است.
رحيميان موقعيت کنوني را يک پيچ تاريخي دانست و افزود: امروز از همه دوران هاي گذشته حساس تر است، در گذشته ابزار مشرکان عليه حق محدود بود، اما امروز ابزارهاي مختلفي براي مبارزه بر ضد حق است و دهه چهارم انقلاب اسلامي حساس تر از دهه اول اين انقلاب است.
وي تصريح کرد: امروز دشمنان با ابزارهاي رسانه اي همچون ماهواره و اينترنت ضد کشورمان فعاليت مي کنند و غربي ها با سازمان هاي جاسوسي شان در حال برنامه ريزي بر ضد اسلام ناب محمدي هستند، در دهه اول انقلاب اسلامي تمام ساز و کار آمريکا در ايران فرو پاشيد، اما آنها بعد از هفت هشت سال تمام ساز و کارشان را در کشورمان سازماندهي دوباره کردند.
توليت مسجد مقدس جمکران با اشاره به حساسيت هاي وضعيت کنوني گفت: امروز در وضعيت حساسي قرار داريم و حتي سکوت ما مي‌تواند گناه باشد، کساني که در مقابل ظلم و جور سکوت مي کنند، هم گناه مرتکب مي شوند و تنها کساني که در مقابل منکر موضع مي گيرند، اهل نجات هستند.
رحيميان منکرات را داراي مراتبي دانست و افزود: امام خميني (ره) بالاترين منکر را حکومت طاغوت مي دانست و بالاترين معروف را تلاش براي برقراري حکومت اسلامي در کشور مي دانست، ايشان نهي از منکر را مبارزه با طاغوت مي دانست.
وي تصريح کرد: اکنون در شرايط حساسي قرار داريم و بايد براي دفاع از حق و ترويج معارف اسلامي تلاش کنيم، ما براي تقويت نظام اسلامي راه ميان بري داريم که اين راه، تقويت پايگاه مسجد است، مسجد سنگر است و ما بايد اين سنگرها را پر کنيم.
توليت مسجد مقدس جمکران اولين کار پيامبر (ص) در شهر مدينه را تاسيس مسجد قبا دانست و افزود: انقلاب اسلامي از مساجد شروع شد و به نتيجه رسيد، دفاع مقدس از پايگاه مسجد به پيروزي رسيد، صد درصد شهداي رزمنده در دفاع مقدس از مساجد اعزام شدند و بيشترين پشتبياني از دفاع مقدس هم از مساجد بود.
رحيميان با اشاره به راه هاي گسترش فساد بيان کرد: امروز دشمنان با برنامه هاي ماهواره‌اي به دنبال گسترش فساد هستند و برنامه هاي ماهواره اي بنيان خانواده ها را مورد تهديد قرار مي دهد، ما بايد با تقويت مساجد با اقدامات ضد فرهنگي دشمن مبارزه کنيم و خدمت به فرهنگ اسلامي و مقوله مهدويت با سوق دادن مردم به مساجد ممکن است.













این صفحه را در گوگل محبوب کنید

[ارسال شده از: خبرگزاری موج]
[مشاهده در: www.mojnews.com]
[تعداد بازديد از اين مطلب: 20]

bt

اضافه شدن مطلب/حذف مطلب







-


گوناگون

پربازدیدترینها
طراحی وب>


صفحه اول | تمام مطالب | RSS | ارتباط با ما
1390© تمامی حقوق این سایت متعلق به سایت واضح می باشد.
این سایت در ستاد ساماندهی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی ثبت شده است و پیرو قوانین جمهوری اسلامی ایران می باشد. لطفا در صورت برخورد با مطالب و صفحات خلاف قوانین در سایت آن را به ما اطلاع دهید
پایگاه خبری واضح کاری از شرکت طراحی سایت اینتن